Helsingin kaupunki ja suomalainen VR-studio Zoan ovat luoneet kaupunkikokemuksen virtuaalitodellisuuteen.
Virtuaalinen Helsinki on 3D-mallintamalla tuotettu ela?mys, jossa vierailija pa?a?see nyt kulkemaan mm. Senaatintorilla, Alvar Aallon kodissa ja Lonnassa. Tavoittteena on houkutella Helsinkiin miljoona virtuaalika?vija?a?. VR-Helsingista? on jo olermassa 360-mobiiliversio, ja varsinainen virtuaalitodellisuuskokemus tulee kesa?lla?.
”Seuraavaksi virtuaalisessa kaupungissa testataan sosiaalista kanssaka?ymista? ja kaupallisia sovelluksia. Tutkimme pilottikumppaneiden kanssa, miten virtuaalitodellisuudessa ostetaan ja millaisia bra?ndikokemuksia VR-kaupungissa voi tarjota”, kertoo CMO Laura Ala Zoanilta.
Katso lisa?a?: www.virtualhelsinki.fi
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.