Uudistunut Finnish Comms Awards rikkoo ennätyksiä – vuoden 2025 kilpailuun jätettiin 173 kilpailutyötä lähes 30 toimistosta

Finnish Comms Awards on rikkonut aiemmat ennätyksensä ja osoittanut paikkansa Suomen johtavana viestintäalan kilpailuna. Vuoden 2025 kilpailuun jätettiin 173 työtä, kun vuotta aiemmin töiden määrä oli 87. Samalla myös osallistujien kirjo laajeni merkittävästi, töitä saapui lähes 30 eri toimistosta.

 

Uudistuneen Finnish Comms Awardsin painopiste strategiassa ja luovuudessa

Kilpailu on uudistunut vuodelle 2025. Kategoriarakenne ja tuomarointi on päivitetty vastaamaan viestinnän monipuolistunutta kenttää. Finnish Comms Awards on Suomen tärkein viestintäkilpailu ja siksi uudistus on otettu kiitollisuudella vastaan. Tästä todisteena ovat ennätykselliset 173 kilpailutyötä aikaisempaa merkittävästi laajemmalta toimistojoukolta.

”Vuoden 2024–2025 kilpailutöissä korostuu viestinnän strateginen vaikuttavuus sekä ostajien kasvava kiinnostus viestinnän tehostamiseen”, kertoo kilpailusta vastaava Henna Salenius Marketing Finlandilta.

Finnish Comms Awards -kilpailussa palkitaan työtä, jossa viestinnän keinoin on saavutettu liiketoiminnallisia ja yhteiskunnallisia tavoitteita. Kilpailu nostaa esiin vaikuttavan yhteistyön asiakkaiden ja toimistojen välillä sekä ne brändit ja organisaatiot, jotka ovat kehittäneet viestintäänsä rohkeasti ja tuloksellisesti.

 

Vielä ehdit mukaan henkilö- ja toimistokategorioihin

Vaikka varsinaisten kilpailutöiden jättöaika päättyi sunnuntaina 14.9., henkilöpalkintoihin sekä Vuoden viestintätoimisto -kategoriaan voi ilmoittautua vielä 10.10. saakka. Henkilöpalkinnot jaetaan kahdessa kategoriassa: Vuoden viestintäkonsultti ja Vuoden nuori kyky. Tarkemmat tiedot löytyvät kilpailusivustolta.

 

Gaalasta vuoden suurin viestintäjuhla

Finnish Comms Awards -gaala järjestetään torstaina 6.11. Clarion Hotel Helsingissä ja siitä on muodostumassa vuoden merkittävin viestintäalan juhla. Illan aikana palkitaan vaikuttavimmat viestintäteot ja juhlistetaan alan edelläkävijöitä.

”Odotamme ennätysyleisöä, gaalasta tulee koko viestintäalan yhteinen juhlahetki”, iloitsee Salenius.

Gaalalippujen myynti avautuu pian ja on käynnissä niin kauan kuin paikkoja riittää.

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

eleven + 4 =