MRKTNG-lehti tavoittaa tehokkaasti markkinoinnin ja viestinnän päättäjät ja tekijät. Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä lehti käsittelee kiinnostavia ilmiöitä, trendejä, menestystarinoita, kasvun kiihdyttäjiä, edelläkävijöitä, muutoksen johtamista ja ammattilaisia niiden takana.
Toistaiseksi lehti ilmestyy vain digitaalisena näköislehtenä verkossa.
Jäsenyrityksillemme mainoshinnat -50 %. Tutustu lehden sisältöön ja mainospaikkoihin: MRKTNG 4-2022
Jakelu
- MRKTNG -mediat tavoittavat yli 40 000 kävijää digikanavissa
- Näköislehden jakelu n. 28 000
- Näköislehden jakelussa on mukana Marketing Finlandin jäsenrekisterin lisäksi Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n ja Suomen Markkinointiliitto MARKin jäsenistö
Kohderyhmät
- Markkinoinnin ja viestinnän päättäjät ja asiantuntijat jäsenyrityksissämme (johtajat, päälliköt, suunnittelijat)
- Yritysjohto
- Markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu- ja tuotantotoimistot, vaikuttajaverkostot
- Markkinoinnin ja viestinnän oppilaitokset
ISSN 2736-9188 (verkkojulkaisu)