Joulukuussa 2024 ilmestyvä MRKTNG-lehti tavoittaa tehokkaasti markkinoinnin ja viestinnän päättäjät ja tekijät. Lehti käsittelee kiinnostavia ilmiöitä, trendejä, menestystarinoita, kasvun kiihdyttäjiä, edelläkävijöitä, muutoksen johtamista ja ammattilaisia niiden takana.
Jakelu
- MRKTNG Media tavoittaa yli 40 000 kävijää digikanavissa
- Printtilehden jakelu joulukuussa n. 5 000
- Näköislehden jakelu joulukuussa n. 28 000
- Näköislehden jakelussa on mukana Marketing Finlandin jäsenrekisterin lisäksi Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n ja Suomen Markkinointiliitto MARKin jäsenistö
Kohderyhmät
- Markkinoinnin ja viestinnän päättäjät ja asiantuntijat jäsenyrityksissämme (johtajat, päälliköt, suunnittelijat)
- Yritysjohto
- Markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu- ja tuotantotoimistot, vaikuttajaverkostot
- Markkinoinnin ja viestinnän oppilaitokset
ISSN 2736-9188 (verkkojulkaisu)