Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-lehti
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Menestystarinat

kesä 26
#Cannes Lions #Grand Prix #kampanja #mainoselokuva #voittaja

The Film Lions -kategorian Grand Prix -voittajat

Film-kategorian palkinnot jaettiin perjantaina. Kaksi kampanjaa palkittiin Grand Prix'llä.

kesä 23
#Cannes Lions #kampanja #kilpailu #leijona

Cannes Lions: NORD DDB:n ja McDripin kolmas Leijona

Kampanja voitti pronssileijonan Brand Experience & Activation -kategorian sarjassa Social Engagement & Integration for Live Experience.

kesä 22
#Cannes Lions #Grand Prix #kampanja #pelit

The Entertainment Lions: kaksinkertaisella Grand Prix -voittajafilmillä suomalainen ohjaaja ja tuottaja

Nalle Sjöbladin ohjaama ja Henri Hämäläisen tuottama 20 minuutin mittainen Clash from the Past voitti tiistaina Cannes Lions -festivaaleilla kaksi Grand Prix -palkintoa.

kesä 21
#Cannes Lions #kampanja #leijona #palkinto

Cannes Lions: hopealeijona McDrip-kampanjalle

Suomeen on tullut hopealeijona design-kategoriassa. NORD DDB:n toteuttamassa kampanjassa McDonald's Suomen työvaatteita tuunattiin huippumuodiksi, joka on vain työntekijöiden saatavilla.

kesä 20
#Cannes Lions #Grand Prix #Health #kampanja #kilpailu #Wellness

Cannes Lions: Health & Wellness -kategorian Grand Prix Uuteen-Seelantiin

Health & Wellness -kategorian Grand Prix -voittaja yhdistää taitavasti huumorin ja kuoleman.

kesä 19
#Cannes Lions #kampanja #shortlista

Cannes Lions: suomalaiset työt 13 shortlistalla

McDonald's ja NORD DDB ovat saaneet Cannesissa eilen ja tänään peräti kahdeksan shortlistasijaa kampanjalla McDrip. Helsingin Sanomat ja Miltton sekä Musti ja Mirri ja Erma&Reinikainen ovat molemmat kahdella shortlistalla.

kesä 10
#analytiikka #avoin data #case #tekoäly

3 x case: Tekoälyä, avointa dataa ja analytiikkaa

Esittelyssä kolme tuloksellista kampanjaa, joissa hyödynnettiin tekoälyä, avointa dataa ja analytiikkaa: Visit Finland & Dagmar | Nitor | Sniffie & Mertanen Analytics.

kesä 9
#Grand One #hautauspalvelu #kuolema #verkkopalvelu

Case Memoria: Kuolema digiajalla

Memoria digitalisoi onnistuneesti hautauspalvelun. Mutta miten markkinoida palvelua, jota kukaan ei halua ostaa, vaikka kaikkien on joskus pakko?

touko 29
#KIAF #kilpailu #rauha #Ukraina

Kiovan mainosfestivaalin voittajat julkistettiin

Saatchi & Saatchi Ukrainan "Carol for Charity" voitti Grand Prix'n. TBWA\Helsingin "Keys for Peace" palkittiin hopealla ja kolmella pronssilla.

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 16
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top