The Film Lions -kategorian Grand Prix -voittajat
Film-kategorian palkinnot jaettiin perjantaina. Kaksi kampanjaa palkittiin Grand Prix'llä.
Film-kategorian palkinnot jaettiin perjantaina. Kaksi kampanjaa palkittiin Grand Prix'llä.
Kampanja voitti pronssileijonan Brand Experience & Activation -kategorian sarjassa Social Engagement & Integration for Live Experience.
Nalle Sjöbladin ohjaama ja Henri Hämäläisen tuottama 20 minuutin mittainen Clash from the Past voitti tiistaina Cannes Lions -festivaaleilla kaksi Grand Prix -palkintoa.
Suomeen on tullut hopealeijona design-kategoriassa. NORD DDB:n toteuttamassa kampanjassa McDonald's Suomen työvaatteita tuunattiin huippumuodiksi, joka on vain työntekijöiden saatavilla.
Health & Wellness -kategorian Grand Prix -voittaja yhdistää taitavasti huumorin ja kuoleman.
McDonald's ja NORD DDB ovat saaneet Cannesissa eilen ja tänään peräti kahdeksan shortlistasijaa kampanjalla McDrip. Helsingin Sanomat ja Miltton sekä Musti ja Mirri ja Erma&Reinikainen ovat molemmat kahdella shortlistalla.
Esittelyssä kolme tuloksellista kampanjaa, joissa hyödynnettiin tekoälyä, avointa dataa ja analytiikkaa: Visit Finland & Dagmar | Nitor | Sniffie & Mertanen Analytics.
Memoria digitalisoi onnistuneesti hautauspalvelun. Mutta miten markkinoida palvelua, jota kukaan ei halua ostaa, vaikka kaikkien on joskus pakko?
Saatchi & Saatchi Ukrainan "Carol for Charity" voitti Grand Prix'n. TBWA\Helsingin "Keys for Peace" palkittiin hopealla ja kolmella pronssilla.