Cannes Lions 2022: Dino julistaa leffateattereissa ympäri maailmaa, ettei sukupuuttoa kannata valita
Hashtagilla #dontchooseextinction merkitty kampanja haastaa ihmiset torjumaan katastrofeja välittömällä toiminnalla.
Hashtagilla #dontchooseextinction merkitty kampanja haastaa ihmiset torjumaan katastrofeja välittömällä toiminnalla.
Porschelle tehty Drive2Extremes-työ palkittiin kategoriassa Film Craft. Directors Guild vastasi filmin Suomen kuvauksista.
Grand Prix -palkinto meni liettualaiselle työlle “The most important call”. Suomesta palkintoja saivat SEKin ja Zalandon "Dresscode Freedom" sekä Nykytunteen museon ja pääministerin toimiston Covid-19 -pandemiaan liittyvä "The Museum of Contemporary Emotions".
Blogi | "Yhteisöllisyyden ylivoimaa ovat ympäri maailmaa vahvistaneet kaikki ukrainalaisten auttamiseen osallistuneet ihmiset."
Viestintäkanavien määrä on räjähtänyt. Asiat tapahtuvat entistä nopeammin ja voivat eskaloitua kriisiksi. Yritysten on oltava hereillä ja seurattava tiiviimmin, mitä heistä viestitään perinteisessä ja sosiaalisessa mediassa.
Mitä kuuluu? -kampanjalla haluttiin puhutella suurta yleisöä ja viestiä, että mielenterveydestä voi ja pitää puhua.
Kolme menestyscasea: Brunnen Communications & Ähtäri Zoo | Netprofile & Visma Enterprise | Avidly & Kouvolan Lakritsi
Markus Virpiön tekemät mainosfilmit voittivat kisan molemmat filmikategoriat.
Lidl Suomi voitti kilpailussa yhteensä neljä palkintoa, mukaan lukien Grand Prix’n mainoksella Puuseppä ja nukke. Mainoksen suunnitteli mainostoimisto Folk Finland ja tuotti Otto Tuotanto.