Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-lehti
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Menestystarinat

kesä 23
#Cannes Lions #kestävä kehitys #sukupuutto #YK

Cannes Lions 2022: Dino julistaa leffateattereissa ympäri maailmaa, ettei sukupuuttoa kannata valita

Hashtagilla #dontchooseextinction merkitty kampanja haastaa ihmiset torjumaan katastrofeja välittömällä toiminnalla.

kesä 23
#Cannes Lions #Directors Guild #palkinto #pronssileijona

Cannes Lions 2022: tuotantoyhtiö Directors Guild toi Suomeen pronssileijonan

Porschelle tehty Drive2Extremes-työ palkittiin kategoriassa Film Craft. Directors Guild vastasi filmin Suomen kuvauksista.

kesä 20
#All-Ukrainian Advertising Coalition #SEK #Ukraina #Ukrainian Creative Stories

Ukrainian Creative Stories -kisan tulokset

Grand Prix -palkinto meni liettualaiselle työlle “The most important call”. Suomesta palkintoja saivat SEKin ja Zalandon "Dresscode Freedom" sekä Nykytunteen museon ja pääministerin toimiston Covid-19 -pandemiaan liittyvä "The Museum of Contemporary Emotions".

kesä 14
#hyväntekeväisyys #kouvolanlakritsi #Ukraina #vaikuttavuus #yhteisö #yhteisöllisyys

Jos haluat mennä nopeasti, mene yksin. Jos haluat mennä kauas, mene yhdessä

Blogi | "Yhteisöllisyyden ylivoimaa ovat ympäri maailmaa vahvistaneet kaikki ukrainalaisten auttamiseen osallistuneet ihmiset."

kesä 9
#ennakointi #kriisiviestintä #muutosviestintä #varautuminen #viestintätoimisto #Visit Åland

Viestintä on jatkuvaa varautumista

Viestintäkanavien määrä on räjähtänyt. Asiat tapahtuvat entistä nopeammin ja voivat eskaloitua kriisiksi. Yritysten on oltava hereillä ja seurattava tiiviimmin, mitä heistä viestitään perinteisessä ja sosiaalisessa mediassa.

kesä 7
#Grand One #kampanja #menestys #MIELI ry #virtuaalinen #Vuoden Huiput

Virtuaalivaikuttaja Myrsky putsasi palkintopöydän

Mitä kuuluu? -kampanjalla haluttiin puhutella suurta yleisöä ja viestiä, että mielenterveydestä voi ja pitää puhua.

kesä 6
#case #ennakointi #kriisiviestintä #Ukraina #viestintä

3 x case: viestinnän voimalla

Kolme menestyscasea: Brunnen Communications & Ähtäri Zoo | Netprofile & Visma Enterprise | Avidly & Kouvolan Lakritsi

touko 9
#filmituotanto #Guldägget #kilpailu #mainoselokuva

Suomalaisohjaaja toi kaksi kultaa Ruotsin Guldägget-kisasta

Markus Virpiön tekemät mainosfilmit voittivat kisan molemmat filmikategoriat.

huhti 7
#2021 #mainoselokuvat #voittajat #Voitto

Lidlin Puuseppä ja nukke valloitti sekä tuomariston että yleisön – Vuoden mainostaja on Kesko

Lidl Suomi voitti kilpailussa yhteensä neljä palkintoa, mukaan lukien Grand Prix’n mainoksella Puuseppä ja nukke. Mainoksen suunnitteli mainostoimisto Folk Finland ja tuotti Otto Tuotanto.

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 11
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top