Nordealle yhdeksäs shorttisija Cannesissa

Nordean yhteispohjoismainen kampanja Parental Leave Mortage (DDB NORD, Stockholm, Copenhage, Helsinki) sai jo yhdeksännen shorttisijan Cannes Lions 2025 -festivaaleilla. Suomella on huikea määrä shortlistauksia. Niitä on nyt jo 27.

Lisäksi suomalaisia on ollut mukana productioissa ja esimerkiksi äänitaiteilija Rudi Rok on kahdella shortilla Mountain Dewn työllä Play the Dew jonka takana on BBDO Guerrero.

Ohjaaja Nalle Sjöbladin ohjaama mainosfilmi Sanpellegrinolle, With love, Italy, puolestaan voitti pronssileijonan Film Craftissa.

Tänään keskiviikkona iltapäivällä ja illalla jännitetään jälleen lisää suomalaismenestystä.

Tilaa uutiskirje
Tähdellä * merkityt kentät ovat pakollisia

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

thirteen − twelve =