Nordealle yhdeksäs shorttisija Cannesissa
Nordean yhteispohjoismainen kampanja Parental Leave…
Nordean yhteispohjoismainen kampanja Parental Leave…
Grand Prix, kultaa ja hopeaa kymmeneen kategoriaan shortlistalle nousseelle Supercellin Haaland Paypack Timelle.
”Unelmoi isommin, luo rohkeammin ja usko itseesi. Usko siihen, että voit olla yhtä hyvä kuin minkä tahansa muun maan tekijät”, sanoo Alex Pineda suomalaisille luoville.
Suomalaisia töitä on noussut finaaliin tähän mennessä yhteensä 26.
Viime vuonna pronssileijonan vieneellä Supercellillä on tähän mennessä jo kolmetoista shorttia. Tämä nostaa suomalaisten shorttisaaliin yhteensä kahteenkymmeneen!
Suomalaisten töitä nousee kohisten finaalivaiheeseen Cannes Lions 2025 -festivaaleilla.
Ensimmäinen shortti Suomeen! Erma&Reinikainen ja Musti ja Mirri ovat shortilla kategoriassa Health&Wellness, D01 Animal Health, Use of Technology.
Vuoden 2025 uutuuspassit Effie Academy at Cannes Lions ja Digital Pass tarjoavat vaihtoehtoja sekä kunnianhimoisille paikan päälle osallistuville että niille, jotka seuraavat tapahtumaa etänä.
Finnish Comms Awards -kilpailukategorioiden uudistuksen taustalla on toiminta- ja mediaympäristöjen muutoksiin vastaaminen sekä tarve tuoda viestintätoimistojen strategisia palveluja selkeämmin esiin.