Supercell ja Nordea veivät töillään lisää leijonia!
Supercellin Haaland Paypack Time nappasi hopeisen leijonan kategoriassa Brand Experience & Activation. Nordean työ Parental Leave Mortage otti samaisessa kategoriassa pronssileijonan.
Haalandilla on nyt yhteensä kuusi leijonaa (toimisto David New York). Nordean yhteispohjoismaiselle kampanjalle tämä on jo neljäs leijona (toimisto NORD DDB).
Haaga-Helia, Bob the Robot ja ToinenPhd voittivat eilen pronssileijonan TikTok University -kampanjallaan mediakategoriassa.
Emme voi kuin hehkua suomalaisylpeyttä tästä hyvästä.
Huh hellettä, jota muuten mittarissa näyttäisi Cannesissa olevan tätä kirjoittaessa 33 astetta.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.