Golden Drum 2025 – Suomelle 7 shorttipaikkaa

Kansainvälisesti arvostettu luovuuskilpailu Golden Drum on julkaissut vuoden 2025 shortlistansa, jossa suomalaiset toimistot ja tekijät ovat upeasti edustettuina.

Shortilla ovat:

  • Dentsu Creative ja Ronald McDonald House Charities: The Proximity Effect, Group A. CREATIVE USE OF MEDIA, Print/Outdoor
  • Jan Sederlöf ja Helsinki International Film Festival: Pulp Gospel, Group A. FILM, TV/Cinema Film
  • Ivalo Creative Agency ja HappySignals: IT is Emotions, Group A. FILM, Short Film
  • Kurio ja Fazer: I’ll Just Have One Piece, Group B. CREATIVE EFFECTIVENESS, Profit
  • Dentsu Creative ja Ronald McDonald House Charities: The Proximity Effect, Group C. OUT OF HOME (OOH), Digital screens
  • hasan & partners ja Naisten Linja: Unanswered calls, Group D. AUDIO, Creative use of Sound

Myös suomalainen luova tekijä Ayan Aden (NORD DDB HEL) nousi työllään A lot more than meets the eye Young Drummers -sarjan shortlistalle.

Tutustu kaikkiin finalistitöihin tästä.

Golden Drum voittajat julkistetaan lokakuussa

Voittajat julkistetaan 14. lokakuuta pidettävässä palkintogaalassa, osana Portorožissa Sloveniassa järjestettävää Golden Drum Festival of Creativity -tapahtumaa. Kilpailun pronssiset ja hopeiset Drum -palkinnot jaetaan samana päivänä klo 12:40 paikallista aikaa, ja pääpalkintojen voittajat julkistetaan illan Golden Drum -gaalassa.

Marketing Finlandin jäsenet saavat 20 % alennuksen tapahtuman delegate-passeista. Ohjeet alennuksen hyödyntämiseen löytyvät Työkalupakista.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

ten + 15 =