Kansainvälisesti arvostettu luovuuskilpailu Golden Drum on julkaissut vuoden 2025 shortlistansa, jossa suomalaiset toimistot ja tekijät ovat upeasti edustettuina.
Shortilla ovat:
- Dentsu Creative ja Ronald McDonald House Charities: The Proximity Effect, Group A. CREATIVE USE OF MEDIA, Print/Outdoor
- Jan Sederlöf ja Helsinki International Film Festival: Pulp Gospel, Group A. FILM, TV/Cinema Film
- Ivalo Creative Agency ja HappySignals: IT is Emotions, Group A. FILM, Short Film
- Kurio ja Fazer: I’ll Just Have One Piece, Group B. CREATIVE EFFECTIVENESS, Profit
- Dentsu Creative ja Ronald McDonald House Charities: The Proximity Effect, Group C. OUT OF HOME (OOH), Digital screens
- hasan & partners ja Naisten Linja: Unanswered calls, Group D. AUDIO, Creative use of Sound
Myös suomalainen luova tekijä Ayan Aden (NORD DDB HEL) nousi työllään A lot more than meets the eye Young Drummers -sarjan shortlistalle.
- Ayan Aden, NORD DDB Helsinki: A lot more than meets the eye, Group YDC
Tutustu kaikkiin finalistitöihin tästä.
Golden Drum voittajat julkistetaan lokakuussa
Voittajat julkistetaan 14. lokakuuta pidettävässä palkintogaalassa, osana Portorožissa Sloveniassa järjestettävää Golden Drum Festival of Creativity -tapahtumaa. Kilpailun pronssiset ja hopeiset Drum -palkinnot jaetaan samana päivänä klo 12:40 paikallista aikaa, ja pääpalkintojen voittajat julkistetaan illan Golden Drum -gaalassa.
Marketing Finlandin jäsenet saavat 20 % alennuksen tapahtuman delegate-passeista. Ohjeet alennuksen hyödyntämiseen löytyvät Työkalupakista.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.