Cannes Lions: Supercellille leijonia

Kymmeneen kategoriaan shortlistalle noussut Supercellin Haaland Paypack Time (DAVID, New york) on saanut pronssileijonan kategoriasta Entertainment for Gaming sekä hopealeijonan kategoriasta Entertainment for Sports.

EDIT klo 21:00: 

Lisäksi on lisäksi voittanut kultaa kategoriassa Entertainments sekä Grand Prix kategoriasta Entertainment for Sports.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Paula Harmaala on Marketing Finland Median ja MRKTNG-lehden päätoimittaja.

+358 50 3607 500
paula@marketingfinland.fi

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Päätoimittaja

Markkinointiuutiset

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

seventeen − 4 =