Yrityskauppojen myötä Mellakka julistautuu Suomen suurimmaksi vaikuttajamarkkinointitoimistoksi.
Mellakka Helsingin hallituksen puheenjohtaja Santtu Parkkonen kertoo Mellakkan ja Hypementin kasvaneen viime vuoden aikana useita kymmeniä prosentteja ja kaupan johdosta kokonaisuuden liikevaihto nousee lähes 13 miljoonaan.
– “Kun kaksi kovaa yhdistetään, syntyy kivikova. Kun ajattelee koko Mellakka-perhettä, niin meillä on kasassa Suomen suurin vaikuttajamarkkinointitoimisto niin asiantuntijamäärällä kuin 13 miljoonaan nousevalla liikevaihdolla mitattuna”, kertoo Santtu Parkkonen tiedotteessa.
Mellakka Helsingin toimitusjohtaja Annina Pikkumäki lisää, kuinka Mellakan vaikuttajaosaaminen vahvistuu entisestään kaupan myötä samoin kuin kyky tehdä PR:ää poikkeuksellisen laajasti Suomen mittakaavassa.
– “Vaikuttajamarkkinointi on merkittävä osa modernia PR:ää, ja se on ollut Mellakan keinovalikossa alusta asti. Brändejä ei rakenneta enää yksisuuntaisella viestinnällä, vaan vuorovaikutteisuudella, dialogilla ja elämyksellisyydellä”, sanoo Annina Pikkumäki tiedotteessa.
Hypementin perustajaosakas Max Kolu kertoo kaupan mahdollistavan vaikuttavampien kokonaisuuksien rakentamista asiakkaille:
– “Vaikuttajamarkkinointi kasvaa ja monipuolistuu jatkuvasti – Kyse ei ole enää vain somen kaupallisista yhteistöistä, vaan kaikesta markkinointiviestinnästä, missä vaikuttajien persoonaa, osaamista ja vaikuttavuutta hyödynnetään. Yhdessä pystymme toteuttamaan entistä merkittävämpiä ja vaikuttavampia kokonaisuuksia asiakkaillemme.”
Kuvassa Mellakka Helsingin toimitusjohtaja Annina Pikkumäki ja hallituksen puheenjohtaja Santtu Parkkonen (Kuvaaja: Toni Kormano).
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.