Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

syys 5
#brändi #IPR #tavaramerkki

Blogi | Brändin kehittäminen ja IPR-suojaus kulkevat käsi kädessä koko brändin elinkaaren

Hyvä brändi kiinnittää kuluttajien ja samalla myös kilpailijoiden huomion, jonka vuoksi brändin arvon ja yksinoikeuksien säilyminen edellyttää, että brändin eri elementtien suojasta huolehditaan sen elinkaaren alusta loppuun.

syys 4
#Cannes Lions #menestys #Rudi Rok #äänisuunnittelu
Paula Harmaala

Äänivirtuoosille pronssileijona Cannesista – ”Onhan tämä ihan supersiisti juttu”

Sano vain Dew, ja Rudi Rok sanoi sen toinen toistaan uskomattomimmilla tavoilla. Äänivirtuoosi kertoo MRKTNG-median syvähaastattelussa, kuinka hän vei leijonan olematta edes mainostoimistossa töissä, miten erikoislaatuinen ura lähti lentoon ja millä tavalla äänisuunnittelu tällä hetkellä tuotannoissa makaa.

syys 4
#lausunto #Mainonnan eettinen neuvosto #MEN #piilomainonta

Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) uusimmat lausunnot | 9/2024

Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) uusimmat lausunnot koskevat piilomainontaa, suoramarkkinointia ja sponsorointia.

syys 2
#FREJA #Marketing Finland Golf #verkostoituminen
Paula Harmaala

Marketing Finland Golf -pokaali vaihtoi haltijaa Vierumäen Cooke-kentällä

Tässä on vuoden 2024 voittajatiimi, Teemu Kontkanen ja Paavo Linna. Pokaali siirtyi Helsingistä Itä-Suomeen vuodeksi eteenpäin. Marketing Finland Golf by FREJA kutsui jäseniä vieraineen verkostoitumaan huipputason golfkentällä.

elo 30
#kannanotto #Viestinnän eettinen neuvottelukunta #viestinnän eettiset ohjeet #viestintä

Viestinnän eettinen neuvottelukunta: Putkirikko paljasti puutteita vaaratilanteiden viestinnässä

Viestinnän eettinen neuvottelukunta, VEN* arvioi kannanotossaan, kuinka jatkossa on välttämätöntä kehittää kriittisen infrastruktuurin häiriö- ja vaaratilanteisiin liittyvää viestintää koko maassa.

elo 28

Miten toimia, jos huomaa generatiivisen tekoälyn antavan väärää tietoa omasta yrityksestä?

Generatiivisen tekoälyn käyttö sisältää riskejä, joista yksi on virheellinen tietoa. Osassa yrityksistä on huomattu, että omasta yrityksestä ei löydy tietoa tai se on virheellistä. Kokosimme vinkkejä tilanteeseen, jossa tekoäly tarjoaa yrityksestäsi virheellistä tietoa.

elo 28
#brändi #brändinrakennus

Blogi | Erottamiskyky avaimena vahvan brändin rakentamiseen

Erottautuminen markkinoilla voi toisinaan olla haastavaa, vaikka siihen keinoja löytyykin. Lähes kaikki yritykset pyrkivät löytämään sen tekijän, jolla he erottautuisivat kilpailijoista, ja useimmiten sen tavoitellaan olevan jokin muu tekijä kuin hinta. 

elo 27
#Ascential #Effie #LIONS
Anssi Järvinen

Effie liittyy LIONS-tuoteperheeseen

Elokuun alkupuolella tehdyn sopimuksen mukaan Effie liittyy osaksi Lontoon pörssissä noteeratun Ascentials plc:n LIONS-liiketoimintaa heti kaupan saatua lopullisen viranomaishyväksynnän.

elo 23
#GARM
Paula Harmaala

Elon Musk haastoi maailman suurimmat brändit ja GARM-hankkeen oikeuteen

X (entinen Twitter) on nostanut kanteen WFA:ta ja joitakin sen jäseniä vastaan syyttäen Yhdysvaltojen kilpailulainsäädännön rikkomisesta GARM-hankkeen kautta. Vastaava kanne on nostettu samassa oikeudessa myös Rumble-yhtiön toimesta.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • …
  • 138
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top