Suomalaismenestystä ICCO Global Awards -kilpailussa

Suomalaiset toimistot loistivat kansainvälisellä areenalla, kun ICCO Global Awards palkitsi alan huippuja tänä vuonna Mumbaissa järjestetyssä gaalassa osana ICCO Global Summit -tapahtumaa.

Mellakka Helsinki vei voiton Best Event, Launch or Stunt -kategoriassa Paradox Museum Helsingin lanseerauksella Exit Reality Here.

Kurio ja Fazer palkittiin Best Digital, New Media & Influencer Marketing Campaign -sarjassa kampanjallaan I’ll Just Have One Piece. 

Illan kruunasi Netprofilen merkittävä kansainvälinen tunnustus: toimisto palkittiin vuoden viestintätoimistona keskikokoisten toimistojen kategoriassa. Palkinto jatkaa Netprofilen vaikuttavaa kansainvälisten kilpailumenestysten sarjaa ja on kunnianosoitus toimiston pitkäjänteiselle työlle, innovatiivisuudelle ja asiakaslähtöiselle ajattelulle.

”Viestinnän ammattilainen menee harvoin sanattomaksi, mutta maailman parhaan viestintätoimiston palkinnon noutaminen pysäytti kertaamaan, miten tähän on päästy. Taustalla on vuosien määrätietoinen työ ja tiukaksi tiivistetty strategia”, toimitusjohtaja Juha Frey summaa Netprofilen julkaisemassa tiedotteessa.


ICCO International Communications Consultancy Organisation on kansainvälinen viestintätoimistojen kattojärjestö ja viestintäalan ääni ympäri maailmaa. ICCO:on kuuluu 41 yhdistystä, jotka edustavat 70 maata ympäri maailmaa. Nämä yhdistykset edustavat yhdessä yli 3000 viestinnän konsultoinnin yritystä. Marketing Finland on ICCO-yhdistys Suomessa.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

three × 5 =