Suomalaismenestystä LIA 2025 -kilpailussa: Supercellille 8 palkintoa, Breakfast Helsingille hopeaa

Suomi loisti tänä vuonna kansainvälisessä London International Awards -kilpailussa, jossa palkitaan maailman parasta luovaa työtä markkinoinnin, viestinnän ja teknologian saralla.

 

Supercellin WWE-yhteistyö toi kultaa ja hopeaa

Supercellin ja David New Yorkin yhteistyönä toteutettu ”Clash the WWE” -kampanja Clash of Clans -pelille oli ilmiömäinen menestys LIA:ssa. Kampanja voitti:

  • Kultaa kategoriassa: Integration, Best Use of Real Time Advertising
  • Hopeaa kategorioissa:
    • Creative Strategy, Partnership & Collaboration
    • Creativity in PR, Best Use of Sponsorship
    • Integration, Gaming

Toinen Supercellin menestynyt kokonaisuus oli ”Hammerless”, joka palkittiin kolmella palkinnolla:

  • Hopea kategoriassa: Audio & Radio, Podcasts
  • Pronssi kategorioissa:
    • Audio & Radio, Branded Entertainment
    • Use of Social Media & Influencers, Branded Entertainment

Lisäksi ”The Royale Will” -kampanja nappasi pronssia kategoriassa Use of Social Media & Influencers, Gaming. Katso kaikki Supercellin voittotyöt.

 

Breakfast Helsinki vakuutti näyttelijävalinnoillaan

Breakfast Helsinki palkittiin hopealla kategoriassa Production & Post-Production, Performance/Casting työllään ”Pulp Gospel”, joka tehtiin Rakkautta & Anarkiaa -elokuvafestivaalille. Katso Breakfast Helsingin voittotyö.

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

13 − 9 =