Suomi loisti tänä vuonna kansainvälisessä London International Awards -kilpailussa, jossa palkitaan maailman parasta luovaa työtä markkinoinnin, viestinnän ja teknologian saralla.
Supercellin WWE-yhteistyö toi kultaa ja hopeaa
Supercellin ja David New Yorkin yhteistyönä toteutettu ”Clash the WWE” -kampanja Clash of Clans -pelille oli ilmiömäinen menestys LIA:ssa. Kampanja voitti:
- Kultaa kategoriassa: Integration, Best Use of Real Time Advertising
- Hopeaa kategorioissa:
- Creative Strategy, Partnership & Collaboration
- Creativity in PR, Best Use of Sponsorship
- Integration, Gaming
Toinen Supercellin menestynyt kokonaisuus oli ”Hammerless”, joka palkittiin kolmella palkinnolla:
- Hopea kategoriassa: Audio & Radio, Podcasts
- Pronssi kategorioissa:
- Audio & Radio, Branded Entertainment
- Use of Social Media & Influencers, Branded Entertainment
Lisäksi ”The Royale Will” -kampanja nappasi pronssia kategoriassa Use of Social Media & Influencers, Gaming. Katso kaikki Supercellin voittotyöt.
Breakfast Helsinki vakuutti näyttelijävalinnoillaan
Breakfast Helsinki palkittiin hopealla kategoriassa Production & Post-Production, Performance/Casting työllään ”Pulp Gospel”, joka tehtiin Rakkautta & Anarkiaa -elokuvafestivaalille. Katso Breakfast Helsingin voittotyö.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.