Cannes Lions: Tiistaiaamu toi Suomelle kuusi shorttia lisää

Suomalaisia töitä on noussut finaaliin tähän mennessä yhteensä 26.

Nordean yhteispohjoismaalainen kampanja The Parental Leave Mortage sai tänään neljä shorttia lisää, joten tällä hetkellä se kilpailee finaalissa yhteensä eri kahdeksassa kategoriassa.

THE PARENTAL LEAVE MORTGAGE, NORDEA, THE PARENTAL LEAVE MORTGAGE, NORD DDB, Stockholm / NORD DDB, Copenhagen / NORD DDB, Helsinki, SWEDEN / DENMARK / FINLAND

BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION
C03/Customer Acquisition & Retention
E03/Single-Market Campaign

CREATIVE COMMERCE
C04/Customer Acquisition & Retention
D05/Inclusive Commerce

Supercell jatkaa rohmuamistaan

Supercellille tuli lisää shortteja filmikategoriassa työllä Squad up (Uncommon, London) sekä brändikokemus ja -aktivointikategoriassa työllään Haaland Paypack Time, jonka suunnittelusta on vastannut David, New York.

BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION
Supercell Squad up
A05/026/Media and Entertainment

FILM
Supercell Haaland Paypack Time
F05/134 Use of Humor

Pelkästään shortlistalle nouseminen on saavutus luovuuden olympialaisissa, joiden taso on maailman korkein. Tänään iltapäivällä jännitämme, kääntyvätkö nämä shortlistaukset leijoniksi.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

20 − 7 =