Cannes Lions: Kultaiset leijonat Supercellille ja Nordealle

Kalle Wallinille yksi leijona lisää.

Suomelle on tämän kesän luovuusfestareilta kertynyt jo yhdeksän leijonaa.

Päivän leijonasaalis kasvoi illan päätteeksi kahdella, kun Supercell sai Haaland Paypack Time, Clash of Clans -kampanjalleen uuden kultaisen leijonan.

Tällä kertaa voitto tuli PR-kategoriassa.

Supercellillä kuusi leijonaa

Yhteensä Haalandilla on nyt kuusi leijonaa: Yksi Grand Prix, kaksi kultaa, yksi hopea ja kaksi pronssia.

Haalandin nerokkaasti luodusta kampanjasta ja sen tekemisestä kerroimme aiemmin.

Nordealla kaksi leijonaa

Nordean yhteispohjoismaalainen Parental Leave Mortage, NORD DDB/Stockholm, Copenhagen, Helsinki sai kultaisen leijonansa tänä iltana lisäten Nordean potin jo kahteen leijonaa.

Kampanja sai aiemmin tänään yhden hopealeijonan saman kategorian eri sarjassa.

Yhteispohjoismaisen kampanjan synnystä voit lukea lisää täältä.

Artikkelikuva NORD DDB Kalle Wallinin päivän palkintojenjaosta.

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

13 + 14 =