Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-lehti
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Luovuus

tammi 27
#luovatyöelämä2030 #luovuus #parempityöelämä

Mistä on luova organisaatio tehty?

"Luovuusmatkan ensimmäinen askel on tunnistaa luovuuden potentiaali sekä sen tiellä olevat häiriötekijät. Luovuutta on kaikkialla organisaatiossasi ja parhaimmillaan se on osa jokaisen työyhteisön jäsenen työtä."

tammi 25
#kuluttaja #luovatyöelämä2030 #luovuus #parempityöelämä #tulevaisuus

Kuka vielä haluaa olla kuluttaja?

"Kuka edes haluaa olla kuluttaja, tai tulla kohdelluksi sellaisena? Vanhentunut tarina on ohittanut viimeisen myyntipäivänsä. Miten paljon motivoivampaa onkaan nähdä itsensä uuden maailman rakentajana kuin pelkkänä kuluttajana?"

loka 11
#diversiteetti #luovuus #monimuotoisuus #viestintä

Erilaisuus ruokkii luovuutta viestinnässäkin

Blogi | "Viime vuonna julkaistun tutkimuksen mukaan me viestijät olemme aika yhdestä puusta veistettyjä."

loka 6
#budjetointi #kasvu #luova teollisuus #luovuus #Markkinointibarometri #verkostoituminen

Luovan teollisuuden näytön paikka

Blogi | "Toivon, että pelko budjettien leikkaamisesta osoittautuu aiheettomaksi ja että tulevasta laskusuhdanteesta suomalaiset brändit ja toimistot kävelevät yhdessä voittajina ulos."

loka 5
#avoimuus #luovatyöelämä2030 #luovuus #parempityöelämä

Yritys ei ole kopiokone

"Avoimuus synnyttää luovuuden kierteen, joka vapauttaa meidät parhaiden käytänteiden pakkopaidasta, vanhan toistamisesta, nykyisen kopioimisesta."

loka 5
#kilpailuetu #luovatyöelämä2030 #luovuus #menestystekijä #parempityöelämä

Luovuus tuli nurkkahuoneisiin

"Luovuus ei ole enää yrityksissä vain markkinointi-, viestintä- ja mainosihmisten asia. Voi sanoa, että luovuus on tullut kulmahuoneisiin. Vihdoin."

loka 5
#itsevarmuus #luovatyöelämä2030 #luovuus #tutkimus

Oivaltava mutta epävarma kansa

Kyselytutkimus teki näkyväksi suomalaisten luovan suorituskyvyn nykytilan. Epävarmuuksien alla piilee valtava potentiaali.

syys 15
#Cannes Lions Awards #kampanjat #LIONS Creativity Report #luovuus

LIONS Creativity Report 2022

Tuore LIONS Creativity Report 2022 kertoo mitä tarvitaan maailman parhaiden töiden toteuttamiseen sekä listaa parhaat luovat yritykset ja ihmiset.

kesä 23
#avatar #Cannes Lions #metaversumi #muoti #VR

Cannes Lions 2022: Entäpä jos olisit Facebookissa ensisijaisesti avatar?

Metan tulevaisuuden näkymässä ihmiset siirtyvät ilmaisemaan itseänsä reaalimaailman olemuksen sijaan avatarien kautta. Meta beach -tilaisuudessa esiteltiin tänään muotimaailman mahdollisuuksia metaversumissa.

  • 1
  • 2
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top