Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-lehti
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Blogit

helmi 15
#budjetointi #hinnoittelu #kasvumarkkinointi #optimointi #strategia #verkkokauppa

Miten kasvattaa verkkokaupan myyntiä, kun talous dyykkaa ja kuluttajien luottamus on pohjamudissa?

Blogi | "Heikossa taloustilanteessa verkkokaupan kasvattaminen voi olla vaikeampaa, mutta oikealla strategialla ja päättäväisillä toimenpiteillä on edelleen mahdollisuudet menestyä."

helmi 7
#johtaminen #osaaminen #tutkimus #vaikuttavuus #viestintä

Pandemia osoitti viestinnän strategisen merkityksen – ”Käynnissä on paradigman muutos”

Blogi | "Koko organisaation viestintäkyvyt ratkaisevat. Viestintä ei ole vain strateginen viestitystoiminto, vaan myös strateginen luotaustoiminto."

tammi 25
#kuluttaja #luovatyöelämä2030 #luovuus #parempityöelämä #tulevaisuus

Kuka vielä haluaa olla kuluttaja?

"Kuka edes haluaa olla kuluttaja, tai tulla kohdelluksi sellaisena? Vanhentunut tarina on ohittanut viimeisen myyntipäivänsä. Miten paljon motivoivampaa onkaan nähdä itsensä uuden maailman rakentajana kuin pelkkänä kuluttajana?"

tammi 18
#brand #creative #design #disruption #solution #sustainability

Dare to choose sustainable design over disruption

Blogi | "It is designers’ responsibility to provide creative solutions that last. In order to have a great campaign we do not necessarily need to disrupt and shock each single time."

joulu 19
#vastuullisuus #vastuullisuusmarkkinointi #vastuullisuusviestintä

Vastuullisuus on osa strategiaa

"Valiolla vastuullisuus on sisällytetty yritysstrategiaan ja on osana kaikkia toimintoja kaikilla markkinoilla. Käytännössä esimerkiksi niin tuotteiden kehittämisessä kuin investoinneissa arvioidaan aina myös vastuullisuusnäkökulma."

joulu 15
#Cannes Lions #kilpailu #luovuus #menestysresepti #Oscar

… ja Val Kilmer

Blogi | "Val Kilmer oli tuolloin kiistatta uransa huipulla. Tästä huolimatta hänen nimensä listaaminen trailerissa kahden Oscar-voittajan jälkeen ilman mainintaa Oscar-voitosta sai Kilmerin kuulostamaan lähes kesäteatterilaiselta."

joulu 15
#asiakaskokemus #ennakointi #kestävä kehitys #tulevaisuus #vastuullisuus

Asiakaskokemusjohtajan kysymykset vuodelle 2023

Blogi | "Asiakkaiden odotukset ja vastuullisuuden kriteerit toiminnallemme kehittyvät nopeammin kuin lainsäädäntö. Vastuullisuusvaatimukset tulevat jo lähitulevaisuudessa koskemaan myös pk-yritysten rahoitusta."

joulu 13
#koulutus #vastuullisus #vastuullisuusmarkkinointi #vastuullisuusviestintä

Vastuullisuusmarkkinoinnin on oltava konkreettista

Vastuullisuusviestintä sekä sudenkuoppien välttäminen vaatii uudenlaista osaamista, jota Marketing Finlandin vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelmasta haetaan.

joulu 13
#koulutus #vaikuttajamarkkinointi #vastuullisuus #vastuullisuusmarkkinointi #vastuullisuusviestintä

Tahto ja osaaminen vievät vastuullisiin tekoihin

"Yritysten tahto vastuullisuuteen on tärkeämpää kuin vastuullisuuden taso. Tekemisen ja viestinnän pitää olla linjassa."

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • …
  • 26
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top