Elämyksellisyyttä, vuorovaikutusta ja viraaleja brändikokemuksia markkinointiin

Etsimme jatkuvasti lisää työkaluja helpottamaan markkinoijan arkea. Olemme juuri valinneet uudeksi kumppaniksemme Qualifion, joka on johtava tiedonkeruun ja intraktiivisen markkinoinnin SaaS-alusta.

Qualifion avulla voit helposti julkaista kampanjasi samanaikaisesti useissa kanavissa, kuten verkkosivustolla, mini-sitella, sosiaalisessa mediassa tai mobiilisovelluksessa. Alustan keräämä data saadaan helposti tuotua rikastuttamaan omaa CRM- tai DMP-dataa, joten pääset hyödyntämään sekä anonyymiä että tunnistettua dataa ja segmentoimaan kohdeyleisöjä tehokkaimmalla tavalla.

”Qualifion tarjoamat monet helppokäyttöiset ominaisuudet säästävät markkinointikampanjoiden julkaisemisessa sekä aikaa että kehitys- ja tuotantokustannuksia. Juuri tämän tyyppisiä käytännöllisiä, helposti käyttöön otettavia ja arvokkaita jäsenetuja haluamme tarjota jäsenillemme jatkossakin.” sanoo kumppanuussuhteista vastaava Maarit Aarrekangas, Senior Advisor, Marketing Finland.

Gilles Lenaerts, Area Manager for the Nordics: “We are delighted to start this collaboration with Marketing Finland. We’re convinced our solution can meet marketers’ needs and challenges in terms of engagement, data collection, customer knowledge and personalisation.”

Lue lisää Qualifion mahdollisuuksista täällä.

Tutustu tarkemmin aiheeseen webinaarissa 3.3. klo 13-14, ilmoittaudu webinaariin tästä.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.