LinkedIn tuo mainoskarusellit

Yli 300 mainostajan kanssa mainoskaruselleja testannut LinkedIn ottaa ominaisuuden käyttöön kaikille palvelua käyttäville yrityksille.

Testeissä tulokset ovat olleet lupaavia – 75 % testaajista kertoi CTR:n parantuneen. Karusellissa voi olla jopa kymmenen erilaista ruutua, joiden kunkin tehoa voi seurata. Karuselli rullaa ruudulla itsestään tai käyttäjät voivat selata ruutuja.

Mainostajille uudistus tuo tervetulleen mahdollisuuden vaikuttavampaan mainontaan. Nähtäväksi jää miten palvelun käyttäjät ottavat mainoskarusellit vastaan.

 

Lähde: dagensanalys,se

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.