Nordealle hopealeijona ja Haaga-Helialle pronssileijona tuomisiksi Cannesista

Haaga-Helia, Bob the Robot sekä ToinenPhd nappasivat pronssileijonan TikTok-yliopistolla.

Haaga-Helian TikTok University voitti upeasti Cannes Lions 2025 mediakategoriassa pronssisen leijonan keskiviikkona iltapäivällä.  Bob the Robotin ja ToinenPhd:n yhteistyössä syntynyt kampanja on jo kolmas suomalainen yritys leijonasaaliin äärellä tänä vuonna.

Nordean yhteispohjoismaalainen Parental Leave Mortage nappasi hopeajellonan

Myös Nordealla ja NORD DDB:llä on syytä juhlaan, sillä kunniakas shorttisijalista toi heille ensimmäisen leijonan kategoriassa PR.

Nordean kampanja on useammalla shortlistillä, joten vielä jännittämään tänään ja tulevina päivinä, josko leijonia tulisi vielä lisääkin. Kampanjan suunnittelusta ja toteutuksesta ovat vastanneet NORD DDB:n toimistot Kööpenhaminassa, Tukholmassa sekä Helsingissä.

Hopea ei ole häpeä ainakaan tässä kisassa. Onnea!

Supercellin Haalandin leijonabakkanaalit jatkuvat

Supercellin Haaland Paypack Time/Clash of Clans nappasi tänään eilisen värisuoran (Grand prix, kulta, hopea ja pronssi) joukkoon Direct-kategoriasta pronssisen leijonan lisää.

Kampanjan toteutuksesta on vastannut DAVID, New York. Uskomaton suoritus Supercelliltä. Jännitämme vielä useita kategorioita, mutta hattutemppu on jo tehty. Hyvä Suomi!

Suomella on nyt kasassa jo yhteensä seitsemän leijonaa kotiin tuomisiksi. Viikko näyttää olisiko nyt aika peitota Ruotsi leijonien määrässä! Pidetään kaikki tassunkynnet pystyssä, että näin kävisi!

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

twenty − 9 =