Saarioisten klassikkopizza täyttää 40 vuotta

Saarioinen juhlistaa klassikkopizzojen 40-vuotista taivalta myös julkaisemalla uudistetun version Bomfunk MC’s:n ikonisesta Freestyler-kappaleesta.

Minä vs. Maailma -kappaleen musiikkivideo kertoo tämän päivän nuorten tarinaa ja elämäntyyliä.

”Biisin teema Minä vs. Maailma yhdistyy Saarioisten tarinaan. Haluamme kannustaa nuoria seuraamaan sydäntään ja tekemään asioita omalla tavallaan”, kertoo kuluttajakokemuksesta vastaava johtaja Tia Yrjölä.

Innokkaimmille pizzojen ystäville on tarjolla myös rajoitettu erä juhlavuoden uniikkeja oheistuotteita.

Katso video

Rasmus Tikkanen suunnitteli juhlavuoden ilmeen suosikkipizzalleen

Juhlavuoden kunniaksi Saarioinen on lanseerannut uutuuden tuttujen klassikoiden rinnalle. Jauheliha Sour cream & Onion -pizzan pakkausdesign on osa juhlavuoden ilmettä, jonka on suunnitellut helsinkiläistaiteilija Rasmus Tikkanen. Ilme on saanut inspiraationsa Saarioisten mikropizzojen historiasta ja 1980-luvun skeittigrafiikoista.

Nämä pizzat ovat olleet osana Rasmuksen elämää jo pienestä pitäen:

“Olin kymmenvuotias, elettiin 90-lukua. Rullasin skeittilaudalla lähikauppaan ja ostin viikkorahoilla Saarioisten pizzan. Enpä olisi kymmenvuotiaana uskonut, että vielä kerran saan suunnitella ikonisen pizzan juhlapakkauksen”, Rasmus Tikkanen kertoo.

Saarioinen paistaa pizzoja vuodessa noin 12 miljoonaa kappaletta, mikä tarkoittaa, että jokainen suomalainen syö vuoden aikana keskimäärin kaksi roiskeläppää. Vuosikymmenten aikana pizzoja on syöty yhteensä jo yli 700 miljoonaa kappaletta.

Lähde: Saarioinen

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

nineteen + ten =