Suomen kielen tuki jatkuu LinkedInissä

Budjetointien ollessa käynnissä Mainostajien Liitto halusi selvittää LinkedIniltä suomenkielisen mainonnan tuen jatkumista, josta käytiin keskustelua syyskuussa.

”Pyysimme virallista lausuntoa LinkedInin johdolta, ja saimme sellaisen muutamassa minuutissa”, kertoo liiton toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki. Vastauksessaan LinkedIn kertoo jatkavansa suomenkielen tukeaan, eli mainostajat voivat hyvillä mielin suunnitella myös suomenkielistä LinkedIn-mainontaa osana markkinointiviestintäänsä.

Alta voit lukea kokonaisuudessaan Mainostajien Liiton tänään saaman vastauksen.

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

17 − seven =