Marketing Finland Cannes LIONS -tapahtumassa 2025 – inspiroivaa ohjelmaa ja verkostoitumista

Marketing Finland on viidettä kertaa mukana kesällä 2025 järjestettävässä Cannes LIONS -tapahtumassa tarjoamassa kumppaneidensa kanssa tasokasta maksutonta ohjelmaa. Tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki jäsenemme ja heidän ystävänsä. Cannes Lions kokoaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset ympäri maailmaa Ranskan Rivieralle, ja tänä vuonna Suomesta tuntuu olevan lähdössä ennätysmäärä osallistujia.

Ohjelmaa suunnitellaan parhaillaan, mutta seuraavat tilaisuudet voit jo lisätä suunnitelmaasi:

MAANANTAI 16.6.

klo 16.00–18.30 Nordic Kick-off: Mastering TV Ad Effectiveness

Järjestäjä: Kantar, Marketing Finland, Sveriges Annonsörer, MTV sekä TV4

Paikka: Hotel Mondrian, 45 Bd de la Croisette Cannes

ILMOITTAUDU: www3.kantar.com/cannes-lions-2025

(löydät ilmoittautumislomakkeen vierittämällä sivua alaspäin Nordic kick-off: Mastering TV Ad effectiveness tilaisuuden kohdalle ja valitsemalla  “REGISTER YOUR INTEREST”)

Rento ja ajatuksia herättävä tapaaminen, jossa pureudutaan siihen, mitkä luovat elementit todella vaikuttavat TV-mainonnan tehokkuuteen Pohjoismaissa. Mukana myös Myralda Derks, L’Oréalin Chief Customer & Business Intelligence Officer.

TIISTAI 17.6.

klo 18.00–20.00 Suomi-ilta

Järjestäjä: JCDecaux & Marketing Finland

Paikka: Belle Plage, 31 Bd Jean Hibert, 06400 Cannes, France

ILMOITTAUDU: https://forms/dgdEkbbHx9

Tilaisuus, jossa tapaat muut suomalaiset ja yhdessä nostamme lasin kotimaamme menestykselle. Tilaisuuden alussa on ajankohtaista asiaa markkinoinnista. Tilaisuudessa Jyrki Poutasen puheenvuoro siitä, mikä toimi ulkomainonnassa juuri nyt. Jyrkin puheenvuorossa keskustellaan tekoälyn hyödyntämisestä luovassa suunnittelussa.

klo 20.00 RTL Beach Party

Paikka: RTL Beach, Cannes

Globaalit beach partyt, verkostoitumista ja hyvää musiikkia.

ILMOITTAUDU: ilmoittautumislinkki tulee sähköpostiisi, kun olet ilmoittautunut RTL Beachille: https://register.rtlbeach.com

Koko RTL:n Cannes-viikon ohjelma: https://rtl-adalliance.com/rtlbeach/programme

KESKIVIIKKO 18.6.

Klo 12.00-14.00 The Nordic Brands & Marketing Meet, Lunch and Learn

Järjestäjä: Adobe

Paikka: Hotel Barrière Le Majestic Cannes, 10 Boulevard de la Croisette, Cannes

Lounastapahtuma, jossa kärkiaiheena miten AI muokkaa markkinointia vuonna 2025 – skaalautuvasta personoinnista tekoälyagentteihin ja sitä kautta asiakaspolun muutokseen. Tapahtuma suunnattu brändien CMO:lle.

klo 15.00–16.30 What’s Now & Next in Digital and Social?

Järjestäjä: FIID, ChannelFactory & Marketing Finland

Paikka: Neho Suites Cannes Croisette, 12 rue Latour Maubourg, Cannes

Mikä toimii digissä ja somessa juuri nyt ja miksi? Miten brändit säilyttävät relevanssinsa muuttuvien algoritmien, yleisöjen ja alustojen maailmassa?

ILMOITTAUDU: https://forms.gle/BjV4szym1LweGXV17

klo 20.00 RTL AdAlliance Nordic Event 

Järjestäjä: RTL, TikTok ja IAB Swewden

Paikka: RTL Beach, Cannes

Yksi viikon suosituimmista pohjoismaisista verkostoitumishetkistä meren äärellä. AdAlliance Nordic-ilta alkaa klo 20 ja kestää klo 22 asti.

ILMOITTAUDU: https://nordicscannes.splashthat.com/ 

HUOM! RTL Beachille, joka järjestetään ma-to, tulee rekisteröityä, sillä sisäänpääsy eri tapahtumiin edellyttää rekisteröitymistä ja rannekkeen saamista, joten ilmoittaudu myös alla olevan linkin kautta!

ILMOITTAUDU: https://register.rtlbeach.com

(kirjoita kutsuvan nimeksi Aki Ronkainen)

 

 

Nuoret osaajat mukana Cannesissa

Tänä vuonna Cannesissa on myös nuorten leijonien suomalaisia joukkueita, jotka kilpailevat Young Lions -sarjassa luovien alojen parhaiden nuorten tekijöiden kanssa. Lisäksi Suomesta osallistuu yksi opiskelija Roger Hatchuel Student Academyyn, jossa kansainväliset opiskelijat oppivat ja verkostoituvat alan huippujen kanssa.

Miten pääsee mukaan?

Marketing Finland järjestää viikon aikana maksutonta ohjelmaa, mutta osallistuaksesi festivaalin viralliseen ohjelmaan tarvitset festivaalipassin, jonka voit ostaa Cannes Lions organisaation virallisilta sivuilta.

Marketing Finlandin markkinoimat tilaisuudet ovat maksuttomia jäsenillemme, kumppaneillemme sekä heidän ystävilleen. Paikkoja on rajallisesti, joten tilaisuuksiin kannattaa ilmoittautua ajoissa! Jotkut kumppanimme, kuten Google järjestää ohjelmaa, joka on suunnattu vain isoimmille mainostajille ja toimistoille. Myös näistä tilaisuuksista voi kysyä Marketing Finlandilta.

Pysy ajan tasalla liittymällä WhatsApp-ryhmään

Cannes-viestinnässä on käytössä aktiivinen WhatsApp-ryhmä, jossa jaetaan viime hetken vinkkejä, paikkatietoja ja verkostoitumismahdollisuuksia.

Jos et vielä ole ryhmässä, pyydä liittymislinkki:

Riikka-Maria Lemminki, puh. 040 578 1974

Onko sinulla ohjelmatoiveita tai tapahtumavinkkejä?

Ohjelmaa viimeistellään parhaillaan. Jos haluat jakaa ideoita, toiveita tai omia tapahtumavinkkejä Cannes-viikon ohjelmaan, otamme niitä mielellämme vastaan:

riikka-maria.lemminki@marketingfinland.fi

Tule mukaan kokemaan maailman luovin viikko, nähdään Cannesissa!

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

one × 3 =