Marketing Finland Cannes LIONS -tapahtumassa 2025 – inspiroivaa ohjelmaa ja verkostoitumista

Marketing Finland on viidettä kertaa mukana kesällä 2025 järjestettävässä Cannes LIONS -tapahtumassa tarjoamassa kumppaneidensa kanssa tasokasta maksutonta ohjelmaa. Tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki jäsenemme ja heidän ystävänsä. Cannes Lions kokoaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset ympäri maailmaa Ranskan Rivieralle ja tänä vuonna Suomesta tuntuu olevan lähdössä ennätysmäärä osallistujia.

Ohjelmaa suunnitellaan parhaillaan, mutta seuraavat tilaisuudet voit jo lisätä suunnitelmaasi:

MAANANTAI 16.6.

klo 16.00–18.30 Nordic Kick-off: Mastering TV Ad Effectiveness

Järjestäjä: Kantar, Marketing Finland & Sveriges Annonsörer

Paikka: The Kantar Apartment,

Rue de Serbes, 13, 5th and 6th floor

Ilmoittautuminen:

www3.kantar.com/cannes-lions-2025 (scrollaa kohtaan “REGISTER YOUR INTEREST”)

Rento ja ajatuksia herättävä tapaaminen, jossa pureudutaan siihen, mitkä luovat elementit todella vaikuttavat TV-mainonnan tehokkuuteen Pohjoismaissa. Mukana myös Myralda Derks, L’Oréalin Chief Customer & Business Intelligence Officer.

TIISTAI 17.6.

klo 18.00–20.00 Suomi-ilta

Järjestöjä: JC Decaux & Marketing Finland

Tilaisuus, jossa tapaat muut suomalaiset ja yhdessä nostamme lasin kotomaamme menestykselle. Tilaisuuden alussa ajankohtaista asiaa markkinoinnista.

KESKIVIIKO 18.6.

klo 15.00–16.30 What’s Now & Next in Digital and Social?

Järjestäjä: FIID, ChannelFactory & Marketing Finland

Paikka: Neho Suites Cannes Croisette, 12 rue Latour Maubourg, Cannes

Mikä toimii digissä ja somessa juuri nyt – ja miksi? Miten brändit säilyttävät relevanssinsa muuttuvien algoritmien, yleisöjen ja alustojen maailmassa?

klo 18.00 alkaen

Ilmoittaudu mukaan!

RTL AdAlliance Nordic Event

Paikka: RTL Beach, Cannes

Yksi viikon suosituimmista pohjoismaisista verkostoitumishetkistä meren äärellä.

Nuoret osaajat mukana Cannesissa

TänäKun vuonna Cannesissa on myös nuorten leijonien suomalaisia joukkueita, jotka kilpailevat Young Lions -sarjassa luovien alojen parhaiden nuorten tekijöiden kanssa. Lisäksi Suomesta osallistuu yksi opiskelija Roger Hatchuel Academyyn, jossa kansainväliset opiskelijat oppivat ja verkostoituvat alan huippujen kanssa.

Miten pääsee mukaan?

Osallistuaksesi festivaalin viralliseen ohjelmaan tarvitset festivaalipassin, jonka voit ostaa täältä:

Osta Cannes LIONS -passi

Marketing Finlandin tilaisuudet ovat jäsenillemme, kumppaneillemme sekä heidän ystävilleen maksuttomia, mutta niihin tulee ilmoittautua etukäteen. Paikkoja on rajallisesti, joten toimi ajoissa!

Pysy ajan tasalla liittymällä WhatsApp-ryhmään

Cannes viestinnässä on käytössä aktiivinen WhatsApp-ryhmä, jossa jaetaan viime hetken vinkkejä, paikkatietoja ja verkostoitumismahdollisuuksia.

Jos et vielä ole ryhmässä, pyydä liittymislinkki:

Riikka-Maria Lemminki, puh. 040 578 1974

Onko sinulla ohjelmatoiveita tai tapahtumavinkkejä?

Ohjelmaa viimeistellään parhaillaan. Jos haluat jakaa ideoita, toiveita tai omia tapahtumavinkkejä Cannes-viikon ohjelmaan, otamme niitä mielellämme vastaan:

riikka-maria.lemminki@marketingfinland.fi

Tule mukaan kokemaan maailman luovin viikko, Cannesissa nähdään!

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

two + 1 =