The Eurobest Awards – Euroopan uraauurtavinta luovuutta juhlistava kilpailu – palkitsi eilen illalla vuoden 2025 voittajat. Tämän vuoden palkinnot korostavat sekä huippuluokan luovia ratkaisuja että eurooppalaista osaamista, joka rakentaa alan tulevaisuutta.
Suomessa oli syytä juhlaan useammalla rintamalla. Tänä vuonna Eurobest toi suomalaisille kolme palkintoa:
KULTA – PR, Launch/Relaunch
NORD DDB (Helsinki, Copenhagen, Stockholm) & Nordea: The Parental Leave MortgagHOPEA – Design, Rebrand/Refresh of an Existing Brand
United Imaginations & Helsingin Sanomat & Sanoma Media Finland: New(s) PerspectivesPRONSSI – Entertainment, Music, Use of Licensed/Adapted Music
Supercell Clash Royale & Uncommon Creative Studio Stockholm: Barboltian
LIONSin toimitusjohtaja Simon Cook tiivisti kilpailun hengen: “Eurobest jatkaa luovan huippuosaamisen mittaamista Euroopassa. Tämän vuoden voittajat yhdistävät rohkeita ideoita, kulttuurista näkemystä ja innovaatioita, jotka vievät koko alaa eteenpäin.”
Suomalaiset palkintosijat osoittavat, että kotimainen luovuus on vahvassa iskussa ja kilpailukykyä löytyy Euroopan huippujen joukossa.
Kaikki voittajat ovat nähtävissä The Workissa.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.
