Audiobrändäys vahvistaa kuluttajakokemusta

Brändin ääni-identiteetti auttaa erottautumaan kilpailijoista ja vahvistaa kuluttajien sitoutumista brändiin kokemusten ja tunteiden kautta.

Videolla Sixième Sonin kansainvälisestä markkinoinnista vastaava Ella Duda kertoo audiobrändäyksen voimasta – ja diversiteetin lisäämisestä yrityksissä.

Ranskalainen Sixième Son on tuottanut ääni-identiteetin mm. Michelinille ja Renaultille ja alkuvuodesta suomalaiselle Genelecille. Genelecin kokemukset ääni-identiteetin rakentamisesta löytyvät helmikuun MRKTNG-lehdestämme.

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.