#työpöydällänyt: Vaikuttavia podcasteja ja virtuaalikoulutusta.

Henna Niiranen johtaa ihmisläheistä ja myynnin kanssa yhdessä toimivaa markkinointia TietoEVRYssä.

Henna Niiranen
Marketing Lead Finland
TietoEVRY

Tietoa tulevasta -datapodcast

Testaamme ihmislähtöistä lähestymistä tunnettuuden lisäämiseen kilpaillussa B2B-markkinassa. Työstämme jo kolmatta kautta podia, jota teemme asiakkaidemme kanssa. Lähennellään B2B-vaikuttajamarkkinointia – ja hei, nyt viivan alla alkaa näkyä tulosta. Tietoa tulevasta -podi löytyy mm. Spotifystä.

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö

Ainahan se on tapetilla. Meidän isossa organisaatiossa ollaan hyvin eri kypsyystasoilla sen suhteen, miten markkinointi pystyy tukemaan myyntiä. On mahtavaa päästä testaamaan eri työtapoja, koska tarjoama, myynnin malli ja tilanne vaihtelevat bisnesalueittain. www.tietoevry.fi

Mökkiproggis

Vuosi sitten käsiimme päätyi vahingossa kesämökki. Rahat ja aika menee mutta onpa ihana paikka, jossa sielu lepää fyysisen työn merkeissä. Ja etätyötkin sujuu komeissa maisemissa. Ota seurantaan Instassa: @suvilassa.

Effie Awardsin Traci Alford kehittää tiiminsä kanssa kilpailujen alati laajenevaa palettia ja suunnittelee virtuaalista koulutusta markkinoinnin asiantuntijoille.

Traci Alford
Global CEO
Effie Worldwide, NYC

Parhaista parhaimmat

Saimme juuri viimeisteltyä kutsut Global Best of the Best Effie Awardsiin, jossa ensimmäistä kertaa Gold Effie -voittajat – myös Suomesta – voivat kisata Global Grand Effiestä sekä nyt myös Iridium Effiestä. Tuomarointi näihin tapahtuu kesällä.

Bootcamp

Effie Academyn Marketing Effectiveness Bootcamp on maailmanlaajuinen ohjelma 3-7 vuoden työkokemuksen omaaville markkinoinnin asiantuntijoille. Pandemian ja etätöiden vuoksi oli kriittistä muuttaa henkilökohtaiset ohjelmat virtuaalisiksi. Valmistelemme seuraavaa tapahtumaa heinäkuulle.

Virtuaaliakatemia

Rakennamme Effie Academyn oppimisalustaa, jonka odotetaan valmistuvan ensi vuoden alkupuoliskolla. Tulemme tarjoamaan markkinoinnin tehostamiseen tähtäävää koulutusta kaikille markkinoijille.

MRKTNG-lehden artikkelisarjassa kaksi asiantuntijaa kertoo ajankohtaisista projekteistaan.

 

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *