Data ja etiikka: Mainostajille opas datan eettiseen käyttöön markkinoinnissa
Datan keräyksen eettisyys ja yksityisyydensuoja ovat korostuneet koronapandemian aikana.
Datan keräyksen eettisyys ja yksityisyydensuoja ovat korostuneet koronapandemian aikana.
Laki tulee vaikuttamaan digialustojen kuten YouTuben ja Facebookin toimintaan mm. edellyttämällä niiltä vastuuta jaetuista sisällöistä.
Väitetty rike koskee Android-käyttöjärjestelmän mainonnan kohdentamiseen liittyvää tunnistetta.
Uudessa ePrivacy-ehdotuksessa on vähennetty evästeiden käytön rajoituksia ja mm. metatietojen käytön lupakäytäntöjä.
World Federation of Advertisers järjestää…
Kaliforniassa astuu 1.1.2020 voimaan laki…
Saksan loppukesästä vauhdittama ePrivacy-hanke on…
EU:n ePrivacy-hankkeella on toteutuessaan merkittäviä…
Euroopan neuvoston tuoreen ePrivacy-hanketta koskevan…