Suomeen Cannes Lionsista 9 shorttisijaa lisää
Suomalaisten töitä nousee kohisten finaalivaiheeseen Cannes Lions 2025 -festivaaleilla.
Suomalaisten töitä nousee kohisten finaalivaiheeseen Cannes Lions 2025 -festivaaleilla.
Ensimmäinen shortti Suomeen! Erma&Reinikainen ja Musti ja Mirri ovat shortilla kategoriassa Health&Wellness, D01 Animal Health, Use of Technology.
Vuoden 2025 uutuuspassit Effie Academy at Cannes Lions ja Digital Pass tarjoavat vaihtoehtoja sekä kunnianhimoisille paikan päälle osallistuville että niille, jotka seuraavat tapahtumaa etänä.
Finnish Comms Awards -kilpailukategorioiden uudistuksen taustalla on toiminta- ja mediaympäristöjen muutoksiin vastaaminen sekä tarve tuoda viestintätoimistojen strategisia palveluja selkeämmin esiin.
Linkkarifiidin on täyttänyt monen suomalaisen toimiston ja tekijän iloiset kuulumiset D&AD Awardsista. Suurin osa töistä on jo entuudestaan tuttuja. Kysyimme toimistoilta, mikä on kansainvälisen kilpailumenestyksen salaisuus.
Audio & Radio kategorian shortlistatuomariksi on valittu Laura Tohtua, Creative Director, N2 Creative. Uudistetussa Social & Influencer -kategoriassa shorttituomaroi Enoma Edevbaro, Head of Social Media & Influencer Marketing, SEK.
Kymmenen nuorta markkinoinnin ja viestinnän tulevaisuuden tähteä on valittu edustamaan Suomea kansainväliseen Young Lions Competitions -kilpailuun.
Bob the Robotin luova johtaja, mainosmaailman ikoninen Anu Igoni, valittiin jo toistamiseen Cannes Lions -tuomariksi. MRKTNG-haastattelussa hän siteeraa Matti Nykästä, odottaa viihdyttävyyden arvostuksen paluuta ja muistuttaa, ettei jokaisen perunalastubrändin tarvitsisi väittää pelastavansa maailmaa.
Hasan & Partnersin toimitusjohtajaa Riku Vassinen kertoo MRKTNG-median haastattelussa, miksi he pärjäävät alan kansainvälisissä kilpailuissa ja miltä toimiston taloustilanne ja tulevaisuus näyttää?