Cannes LIONS Liven suosio yllätti – katso tapahtuman tallenteet

Cannes LIONS Live

Tämän vuoden Cannes Lions festivaalin tilalla järjestettiin juhannuksen jälkeisellä viikolla LIONS Live tapahtuma.

Cannes Lionsin toimitusjohtaja Simon Cook kertoo, että tapahtuma onnistui loistavasti ja hän oli positiivisesti yllättynyt tapahtumaan osallistuneiden määrästä sekä sen saamasta tuesta. Cook sanoo, että LIONS Live on alusta, jonka markkinoinnin ala on suunnitellut itselleen. Hän haluaa kiittää yhteisön jäseniä, jotka laittoivat luovuuden kaiken muun edelle ja tarjosivat osallistujille tarinoita, onnistumisia ja inspiraatiota. ”On äärettömän rohkaisevaa huomata, että niin monet ihmiset uskovat, että luovuudella on merkitystä ja että liiketoiminnan kasvattamisen lisäksi sillä voidaan myös muuttaa maailmaa”, summaa Cook.

Vaikka LIONS Live syntyi vastauksena kriisiin ja rajoituksiin, niin se onnistui tarjoamaan mahdollisuuden alan parhaimmille asiantuntijoille ja brändeille jakaa ajatuksiaan laajalle ja monipuoliselle yleisölle, joka heidän tavallaan uskoo luovuuden tarjoamiin mahdollisuuksiin. Niin monen ihmisen jakaessa ajatuksiaan ja niin monen niitä kuunnellessa ei ole syytä rajoittaa keskustelua yhteen viikkoon. Näinä epävarmoina aikoina ainakin on yksi asia varma – luovuutta ei tule rajoittaa.

Cannes Lionsin tulevaisuus

Simon Cook kertoo, että Cannes organisaatio on päättänyt pitää LIONS Live -alustan elossa. Viikon koko ohjelma säilyy katsottavissa jälkikäteen ja LIONS Live tulee myös tuottamaan uutta sisältöä alustalleen. Tarkoitus on nostaa alustan kautta esiin ajankohtaisia teemoja ja ihmisiä. LIONS Live -virtuaalitapahtuma ei tule kuitenkaan korvaamaan varsinaista Cannes Lions -festivaalia, vaan kesän 2021 tapahtumaa odotetaan jo innolla. Marketing Finland on Cannes Lionsin uusi Suomen edustaja ja aikaisemman kesän tapaan tulee olemaan mukana vuoden 2021 festivaalissa paikan päällä.

 

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *