Cannes Lions: Yksi shortti lisää Suomeen, tänään jännitetään tuloksia kahdeksasta kategoriasta

TBWA\Helsinki, Fortumin Fishheart -kampanja on tuonut Suomeen neljännentoista shortin: Sustainable Development Goals Lions – Life Below Water.

Työ on jo aiemmin päässyt ehdolle Creative B2B Lions – Corporate Purpose & Social Responsibility -sarjassa.

Shortteja tänä vuonna Suomeen neljätoista

Keskiviikkoaamuna on julkistettu viimeiset Cannes Lions -shortit, joten Suomen saldo niiden osalta on kaiken kaikkiaan neljätoista.

Vuonna 2024 kilpailutöitä Cannes Lionsiin on jätetty sisälle 26 753.

Vuosittain sisään jätetyistä töistä 10% pääsee shortlistalle, 3% palkitaan ja 1% vie kultaleijonan. Vähemmän kuin 0,5% voittaa Grand Prix.

Vielä jännitetään voittoja, tuleeko lisää leijonia

Tänään keskiviikkona jännitetään suomalaisten osalta tuloksia seuraavista kategorioista:

  • MEDIA A04 – TRAVEL, LEISURE, RETAIL, RESTAURANTS & FAST FOOD CHAINS
  • MEDIA B04 – USE OF OUTDOOR
  • MEDIA D07 – CORPORATE PURPOSE & SOCIAL RESPONSIBILITY
  • PR D04 – BRAND VOICE & STRATEGIC STORYTELLING
  • PR F06 – BREAKTHROUGH ON A BUDGET
  • CREATIVE B2B LIONS A09 – CORPORATE PURPOSE & SOCIAL RESPONSIBILITY
  • CREATIVE DATA A08 – SOCIAL DATA & INSIGHT LETHAL TRENDS WARNING SYSTEM

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Paula Harmaala on Marketing Finland Median ja MRKTNG-lehden päätoimittaja.

+358 50 3607 500
paula@marketingfinland.fi

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Päätoimittaja

Markkinointiuutiset

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

five × five =