Eurobest Grand Prix voittajat julkistettiin

TBWA\Helsinki listattiin Special Awards -kategoriassa parhaiden maatoimistojen joukkoon. Marketing Finland onnittelee!

Eurobest-kilpailun Grand Prix -voittoja ei tullut tänä vuonna Suomeen, muita palkintoja saatiin aiemmin viikolla hienosti kahdeksan.

Kaikkiaan Grand Prix -voittajia on 24. Esimerkiksi  Burger Kingin The Moldy Whopper -kampanja voitti useassa sarjassa. Katso voitokas mainosfilmi perusteluineen:

>>The Moldy Whopper

Suomalaisista töistä huomiota saavat >> Insights from the Winning Work -filmikoosteessa Neste ja Fortum.

Tuomariston mukaan voittajatöissä korostuivat tänä vuonna nämä trendit:

1. Responsible Consumerism
2. Positive Imperfections
3. Humanising Data through Design
4. Accelerated Adoption

Lähde: Eurobest

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

nineteen − thirteen =