Finnish Comms Awards -kilpailuun tuli ennätysmäärä töitä. Kolme kilpailun kategoriaa saa jatkoaikaa. 

Finnish Comms Awards -kilpailu keräsi tänä vuonna ennätykselliset 123 työtä.  

Ennätysmäinen osanotto osoittaa, miten hyvin ajan henkeen osuu juuri viestintätoimistojen ja valveutuneiden asiakkaiden yhteistyötä esiin nostava kilpailu. Viestinnän merkitys ja viestinnän asiantuntijapalveluiden kysyntä ovat nousussa, mitä kehitystä Finnish Comms Awards jo kymmenettä vuotta vahvistaa, vuoden 2021 kilpailun päätuomari Tiinu Wuolio kommentoi. 

Kolme kilpailukategoriaa saa jatkoaikaa 

Eri kategorioihin tuli runsaasti kilpailutöitä, mikä lupaa kovaa kisaa shortlistalle pääsystä. Kolmessa kategoriassa kilpailutöiden jättöaikaa päätettiin kuitenkin jatkaa 10.10.2021asti. Vielä siis ehtii osallistua Vuoden ajatusjohtajan, Vuoden viestintäkonsultin ja Vuoden viestintätoimiston kategorioihin. 

Finnish Comms Awards -gaala  

Vuoden 2021 gaala ja palkintojenjakotilaisuus järjestetään 11.11.2021 senhetkisten suositusten mukaisesti. Näillä näkymin gaala tullaan järjestämään livetilaisuutena ja lippuja tulee myyntiin rajoitettu määrä. 

Vuoden 2021 tuomaristossa 36 pitkän linjan ammattilaista

Finnish Comms Awards -kilpailun tuomaristossa on viestinnän kokeneita ammattilaisia viestintätoimistoista, eri toimialoilta, mediasta ja yliopistoista. Kilpailun tuomaristo valitaan vuosittain.

Tuomaristo:  

Tiinu Wuolio, toimitusjohtaja, Viestintätoimisto Medita (päätuomari)
Pekka Virolainen, tuottaja, toimittaja, Mainemedia
Heli Uusimaa, vastaava tuottaja, MTV uutiset
Hanna Malmivaara, viestintäjohtaja, YIT Rakennus
Mikko Vieri, Communication Manager, Fennia
Mika Hyötyläinen, VP of Marketing, Neste
Laura Laamanen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, SATO
Joanna Viileinen, Marketing and Communications Manager, Rototec
Juha Leppänen, CEO, Vere
Johanna Haanpää, asiakaskokemus- ja markkinointijohtaja, Matkahuolto
Jenni Santalo, markkinointi- ja viestintäjohtaja, VTT
Sara Salomaa, viestinnän suunnittelupäällikkö, Työeläkeyhtiö Elo
Atte Palomäki, viestintäjohtaja, Wärtsilä Corporation
Fanni Mäki, viestintäpäällikkö, Liana Technologies
Siina Repo, toiminnanjohtaja, Viestinnän asiantuntijoiden ammattijärjestö Viesti ry
Leena Piponius, viestinnän kehittämispäällikkö, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
Karina Jutila, johtaja, E2 Tutkimus
Janne Tähtikunnas, toimitusjohtaja, Rakennusinsinööriliitto RIL
Otto Lehtipuu, toimitusjohtaja, Ympäristöteollisuus ja -palvelut YTP ry
Soili Hirvonen, viestintäpäällikkö, Suomen Hiihtoliitto ry
Päivi Ojanperä, tiedottaja, Tasa-arvovaltuutettu
Nilla Hietamäki, viestintäpäällikkö, Verohallinto
Tapio Määttä, akateeminen rehtori, Itä-Suomen yliopisto
Mirka Sunimento, lehtori, viestintä ja markkinointi, Haaga-Helia Ammattikorkeakoulu
Simo Arvo, asiakkuusjohtaja, Drum
Essi Isomäki, Head of Content and PR, Partner, Netprofile Finland Oy
Essi Orama, Senior Communications Consultant, SEK
Alpo Räinä, toimitusjohtaja, Mailand Communications Oy
Eva Torra, strategi, partneri, Ahjo Communications Oy
Taru Nikulainen, toimitusjohtaja, partneri, Brunnen Communications
Juhani Pajunen, toimitusjohtaja, Suomen Podcastmedia, Senior Advisor, Source
Salla Syrman, vanhempi viestintäkonsultti, osakas, Viestintätoimisto Kaiku Helsinki
Pia Tornikoski, pääsihteeri VaLa ry
Matti Miettinen, yritys- ja yhteiskuntaviestintä, RadioMedia
Pertti Keinänen, varainhankinnan asiantuntija, Diakonissalaitos
Christina Forsgård, partneri, Netprofile Finland

 Finnish Comms Awardsissa palkitaan parhaita viestintätöitä eri kategorioissa. Lisäksi valitaan Vuoden viestintäteko, Vuoden viestintätoimisto, Vuoden Spokesperson ja Vuoden viestintäkonsultti. Omassa kategoriassaan palkitaan yleishyödyllinen yhteisö vuoden varainhankintateosta. Kilpailu järjestetään yhteistyössä Vala ry:n kanssa. 

Lisätiedot

Päätuomari Tiinu Wuolio, toimitusjohtaja, Medita Communications, tiinu@medita.fi
Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja, Marketing Finland, riikka-maria.lemminki@marketingfinland.fi
Pia Tornikoski, pääsihteeri, VaLa rypaasihteeri@vala.fi

Marketing Finland on kasvava markkinoinnin liike, johon voivat liittyä jäseniksi markkinointia ja viestintää tekevät yritykset sekä alan palvelutarjoajat. Jäsenemme ovat mukana ostamassa ja tuottamassa lähes kaikkea Suomessa tehtävää markkinointia ja viestintää.

 

 

 

 

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

sixteen − one =