Global Marketer Week: Markkinointi kestävän kehityksen rakentajana

Voivatko brändit luoda kasvua ja olla samalla osa ratkaisua kestävän tulevaisuuden rakentamisessa?

WFA Global Marketer Week 2023 -tapahtumassa Istanbulissa alan johtavat asiantuntijat jakoivat näkemyksiään vastuullisesta kasvusta ja markkinoinnin roolista. Alla muutamia videonostoja viikon esityksistä (klikkaa esityksen otsikkoa):

Progressive pathways to growth

Cristina Diezhandino, Chief Marketing Officer, Diageo & Ali Hanan, Founder & CEO, Creative Equals

Towards a sustainable future

Raja Rajamannar, Chief Marketing and Communications Officer, Mastercard & Brian O’Kelley, Co-founder & CEO, Scope3

The Big Debate: ’Marketers should focus on company, not consumer behaviour change’

Rupen Desai, Board Member, Copenhagen Cartel, Charlie Thompson, Director, Commercial Reach & Influence, CISL, Fabrice Beaulieu, Chief Marketing, Sustainability & Corporate Affairs Officer, Reckitt, Özlem Sentürk, Senior Partner, Sustainable Transformation Practice, Kantar

A shared global agenda

Stephan Loerke, WFA CEO

 

Lue myös: Vastuullinen markkinointi 2030 -raportti: Markkinointi ei muutu riittävän nopeasti

Katso lisää tapahtuman kohokohtia

Lähde: WFA

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

six − two =