Google Ads sai tekoälyyn perustuvan chat-pohjaisen työkalun

Tekoäly

Google Ads -mainontaa helpottava tekoälyavusteinen ominaisuus on nyt saatavilla mainostajille Yhdysvalloissa ja Isossa-Britanniassa.

Se tullaan ottamaan käyttöön maailmanlaajuisesti kaikille englanninkielisille mainostajille seuraavien viikkojen aikana.

Tämä mahdollistaa Googlen mukaan mainostajille helpon tavan luoda parempia hakukampanjoita chat-pohjaisen käyttökokemuksen avulla.

Mainostajien tarvitsee vain syöttää verkkosivustonsa, ja Googlen tekoäly luo relevantin mainossisällön, mukaan lukien kuvat, otsikot, kuvaukset ja avainsanat. Mainostajilla on Googlen mukaan täysi kontrolli siitä, mitkä aineistot otetaan käyttöön kampanjassa, ja he voivat muokata tuotettua sisältöä chat-toiminnon kautta.

Kaikki tekoälyllä luodut kuvat, mukaan lukien keskustelunomainen kokemus, sisältävät avoimen standardin mukaiset metatiedot ja varustetaan näkymättömällä vesileimalla.

Googlen mukaan keskusteleva kokemus on erityisen hyödyllinen pienemmille yrityksille luovan toiminnan skaalaamisessa ja kampanjoiden rakentamisessa. Suuremmat toimistot voivat hyötyä etenkin nopeasta kampanjakonseptien käyttöönotosta ja testaamisesta ennen niiden laajempaa käyttöönottoa.

Lue lisää: Put Google AI to work with Search ads

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

9 − four =