Lovie Awards ja ADCE Awards: suomalaiset kampanjat menestyvät maailmalla

Dispelix

20/20 Helsinki voitti hopeaa ja pronssia kansainvälisessä Lovie Awards -kilpailussa. ADCE Awards -kilpailun finaalissa on useita töitä Suomesta.

20/20 ja Dispelix palkittiin hopealla Lovie Awardsin kilpailusarjassa Technology filmillä Dispelix – The unseen simplicity, joka kertoo bränditarinan yhdessä aaltojohdintekniikkaa AR-teollisuuden laseihin kehittävän Dispelixin kanssa.

Pronssia 20/20 sai yhdessä Spinnovan kanssa co-brandingkampaniallaan adidas unveils first SPINNOVA® produced product sarjassa Marketing, Advertising & PR: Products & Services. Spinnova on ainoa yritys, joka pystyy valmistamaan luonnossa hajoavaa tekstiilikuitua ilman haitallisia kemikaaleja ja saastuttamista.

Lisäksi 20/20 pääsi ADCE Awards -finalistiksi Spinnova -brändikuvien kanssa kategoriassa Design / Photograhy. Muita suomalaisia ADCE Awards -finalisteja ovat Nord DDB Helsinki & McDonald’s, TBWA\Helsinki & Helsinki Pride, Werklig & Lidl sekä Werklig & Pirkkala K-Citymarket, Dog Design & Elina Botherus, Kobra & Liisa Pentti +co, Laura Mertz, AFRY Ark Studio & EMMA sekä Promise Helsinki.

Lovie Awards on eurooppalainen mainoskilpailu, jossa palkitaan kansainvälistä digitaalista osaamista. ADCE on Art Directors Club of Europen järjestämä kilpailu.

 

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

19 + 18 =