MRKTNG-lehti 3-2021: vaikuttavaa viestintää

Syyskuun MRKTNG paneutuu viestinnän ja markkinoinnin vaikuttavuuteen.

Nostoja syyskuun lehdestä:

Suomelle kaksi leijonaa Cannesista

Kesäkuun Cannes Lions LIVE -tapahtumassa suomalaisten hienon menestyksen kruunasivat kultainen ja pronssinen leijona. Kultaa kampanjalla Your Data is Your Data voittaneen S-ryhmän markkinointijohtaja Lauri Toivonen kertoo millainen merkitys voitolla on brändille ja suunnittelutiimille – ja mitä kisassa menestyminen vaatii.

Lue myös pronssileijonan saaneen Burger King Suomen ja TBWA\Helsingin Love Conquers All -kampanjan tekijöiden ajatuksia Cannes-menestyksestä sekä Young Lions -kisan osallistujien evästykset nuorille suunnittelijoille. Lue artikkeli

Somen tekijänoikeuksista voi tulla iso sotku

”Vallalla tuntuu olevan käsitys, että mikä menee someen, on poikkeuksellisessa ympäristössä ja vapaasti hyödynnettävissä, mutta niinhän asia ei ole”, sanoo tekijänoikeusjuristi Petteri Häkkänen Eversheds Sutherland asianajotoimistosta. Lue artikkeli

Vaikuttajamarkkinointi: pelkkää mediatilaa vai jotain ihan muuta?

“Kun vaikuttajamarkkinoinnin mitattavuus on vihdoin alkanut osoittaa tuloksia, olisi aika ottaa sen koko potentiaali käyttöön”, haastaa Marketing Finlandin vaikuttajamarkkinoinnin työryhmä. Lue artikkeli

Syyskuun numerossa myös mm.

  • Miten muuttaa maailma paremmaksi vaikuttavan viestinnän avulla?
  • Bränditalot panostavat markkinointihankintaan
  • HR-viestintä auttaa yritystä muutosten vuoristoradalla
  • Urapolku: Pauli Aalto-Setälä
  • Vastuullisuus on kiinteä osa Posti Groupin liiketoimintastrategiaa
  • Brändin takana: Kemppi
  • Taru Nikulaisen kolumni ”Kampanjasta viestinnän syvään päähän”

Lue tuore MRKTNG 3-2021

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *