Netprofile ja Kurio palkittiin ICCO Global Awards -kilpailussa

Icco Global Awards

Netprofile, Helsinki Partners ja huippuosaajia ulkomailta Suomeen houkutteleva 90 Day Finn -kampanja palkittiin ICCO Global Awards -kilpailussa.

Työ voitti parhaan digitaalisen tai uuden median kampanjan palkinnon sekä parhaan tapahtuman, lanseerauksen tai julkisuustempauksen kategorian.

Lisäksi Netprofilen Account Manager Judit Vikman, 29, palkittiin kilpailussa maailman nousevana tähtenä. Aiemmin tänä syksynä Vikman palkittiin Finnish Comms Awardsissa Suomen nousevana kykynä.

Suomalaismenestystä täydensi Kurio, joka voitti Wärtsilälle tehdyllä Europe’s Energy Future -työllä Best B2B Campaign -sarjan.

Judit Vikman
Netprofilen Account Manager Judit Vikman palkittiin ICCO Global Awards -kisassa maailman nousevana tähtenä. Aiemmin tänä syksynä Vikman palkittiin Finnish Comms Awardsissa (kuva: Ville-Veikko Niemelä).

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

3 + ten =