Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

heinä 30
#brändikäyttäytyminen #positiivinen muutos #Rob Dreblow #WFA

Poikkeusaikana opittua – Pandemian tuomat 6 positiivista muutosta

WFA:n Rob Dreblow tuo esiin brändikäyttäytymisen kuusi positiivista muutosta, jotka ovat seurausta pandemiasta.

heinä 21
#markkinoinnin lahjakkuudet #tutkimus #WFA

WFA:n ja jäsenyhdistysten globaali tutkimus – mikä houkuttelee lahjakkuuksia?

Marketing Finland järjestää yhdessä World Federation of Advertisersin kanssa globaalin tutkimuksen selvittääkseen, mikä houkuttelee markkinoinnin lahjakkuuksia.

heinä 20
#Kantar TNS #kesäkuu 2020 #mainonta #tutkimus

Mediamainonnan muutokset kesäkuussa 2020

Kesäkuussa mainonnan määrä laski -27,7 % vuoden 2019 kesäkuuhun verrattuna. Laskua oli kaikissa mediaryhmissä.

heinä 17
#exclusion list #inclusion list #markkinoinnin termit #WFA

Vetoomus markkinoinnin termien muuttamiseksi

World Federation of Advertisers (WFA) kannustaa kaikkia jäseniään lopettamaan välittömästi etniseen taustaan vihjaavien termien käytön.

heinä 15
#boikotti #Facebook #GARM #Mainostajat

Kotimaisten brändien suhtautuminen mainosboikottiin

Moni kansainvälinen mainostaja on alkukesästä boikotoinut Facebookia. Marketing Finland on seurannut tilanteen kehittymistä Suomessa.

heinä 14
#markkinoinnin hankinta #opas #project spring #WFA

Ensimmäinen laatuaan – WFA on julkaissut arvoperusteisen markkinoinnin hankintaoppaan

World Federation of Advertisers on julkaissut perusteellisen oppaan markkinoinnin hankinnan ja käsitysten muuttamiseksi.

heinä 13
#Cannes Lions 2021 #The Creative Effectiveness Ladder

Kuinka voittaa The Creative Effectiveness Lions vuonna 2021

The Creative Effectiveness Lions on yksi arvostetuimmista palkinnoista Cannesissa - Vuoden 2020/2021 tuomariston puheenjohtaja kertoo, mitä voittajalta vaaditaan.

heinä 10
#kidfluencer #lapsivaikuttaja #RAC #videomainonta

Lapsivaikuttajien oikeuksia parantava lakimuutos etenee

Ranskan senaatti hyväksyi "kidfluencereiden" oikeuksia vahvistavan lakiesityksen.

heinä 9
#boikotti #käyttäjätiedot #TikTok

TikTok pelinappulana

Globaaliksi hitiksi noussut lyhyiden videoiden jakamiseen perustuva sosiaalisen median palvelu Tiktok on joutunut poliittisten kiistojen pelinappulaksi. 

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • …
  • 140
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top