kesä 17

Mainonta kuuluu kaikille

Mainonta on keskeinen osa jokapäiväistä informaation ja kulttuurin kulutusta, mutta suuri osa siitä ei ole saavutettavissa kaikille. Tutkimusten mukaan vain 10% mainoksista on saavutettavissa henkilöille, joilla on näkö- tai kuulovamma. Tämä jättää merkittävän osan väestöstä vaille täyttä pääsyä mainonnan tarjoamaan tietoon ja viihteeseen.

kesä 14
Anssi Järvinen

Johtoryhmän toimivuus näkyy viivan alla

Johtoryhmän kokoonpanossa painopisteen tulisi aina olla lisäarvossa, jota johtoryhmän jäsen osaamisensa ja näkemyksensä kautta kokonaisuuteen tuo, yhteistyökykyä unohtamatta. Se sisältää motivaation ja kyvykkyyden toimia myös ryhmän jäsenenä. "Johtoryhmän toiminnan tulee tuottaa konkreettista hyötyä liiketoiminnalle ja edistää sitä kautta kestävää organisaatiokulttuuria ja työhyvinvointia", organisaatiopsykologi Kirsi Mylly painottaa.

kesä 12
Paula Harmaala

Cannes Lions — on aika pakata matkalaukut!

Ensi viikolla kesä huipentuu Ranskan Rivieralla, jossa palkitaan maailman parhaat markkinoinnin ja viestinnän alan työt sekä inspiroidutaan maailman trendeistä ja huippuajatuksista. Kokosimme ensikertalaiselle vinkit, miten viisipäiväisistä luovuusfestareista saa eniten irti.