Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

huhti 4
#AI #Cannes Lions #tekoäly

Uuden aikakauden alku: Tekoälyekspertti firmaan kolmeksi kuukaudeksi?

Ihmisen ainutlaatuisella luovuudella ja koneen tehokkuudella saavutetaan ajallisia ja rahallisia säästöjä sekä laadun parantamista. Yrityksissä halutaan madaltaa kynnystä kokeiluun sekä tuoda tekoäly lähelle jokaista tietotyöläistä.

huhti 3
#AI #innovaatiot #kilpailukyky

Huomattavasti enemmän, mutta paljon helpommalla

Pieni ajattelu, mailan puristaminen ja se, kun yritetään saada alariville mahdollisimman paljon irti yläriviä muuttamatta. Näitä tapoja ja ajatuksia Pauli Waroma muuttaisi, jotta Suomen kilpailukyky saadaan ampaisemaan nousuun. 

maalis 28
#tapahtumat #vaikuttaja #vaikuttajafoorumi #vaikuttajat

Marketing Finland on nyt myös vaikuttajien yhteisö: Ensimmäinen vaikuttajafoorumi keräsi yhteen alansa huiput

Kun Klaus K:n Rake-sali täyttyi Suomen eturivin vaikuttajista, oli selvää, että Marketing Finlandin vaikuttajamarkkinoinnin työryhmän järjestämä ensimmäinen vaikuttajafoorumi ei ollut vain tapahtuma, vaan merkkipaalu.

maalis 26
#ICCO #ilmastonmuutos #Kurio

ICCO kokosi yhteen 45 johtavaa PR-toimistoa toimimaan ilmastonmuutosta vastaan

YK:n Weather Kids -kampanja herättelee ilmastonmuutoksen vaikutuksiin. UNDP käynnisti kampanjan yhteistyössä The Weather Companyn ja Maailman meteorologiajärjestön kanssa.

maalis 25
#EU #juridiikka #medianvapaussäädös
Paula Harmaala

Yhteisymmärrys saavutettiin, medianvapaussäädös hyväksyttiin myös Euroopan parlamentissa – mikä muuttuu?

MRKTNG kysyi juridiikan asiantuntija Elina Koivumäeltä, mikä medianvapaussäädöksen myötä tulee muuttumaan.

maalis 22
#AI-asetus #EU #tekoäly

EU:n AI-asetus tulee!

Blogi | Euroopan parlamentti hyväksyi 13.3.2024 EU:n AI-asetuksen (AI Act) viimeisimmän version sääntelyehdotuksesta.

maalis 21
#Grand One #kilpailu #markkinointiviestintä

Merge Mansion otti omansa. Toinen Grand Prix illan yllätysykköselle

Digitaalisille palveluille ja digitaalisuutta hyödyntäville markkinointiviestinnän töille tarkoitetun Grand One -kilpailun palkinnot jaettiin torstaina Kattilahallissa. Paikalla oli yli 500 gaalavierasta. 

maalis 21
#markkinointi #MMA #myynti #palkkatutkimus

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten palkat nousevat neuvottelemalla ja kannustimilla

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n palkkatutkimus 2023 paljastaa, että suuri osa myyjistä ja markkinoijista haluaa neuvotella palkastaan itse.

maalis 19
#direktiivi #markkinointi #viherpesu #viherväittämät

Älä jää kiinni viherpesusta – Kuluttaja-asiamies tiukentanut ympäristöväittämien arviointia

Blogi | "Ympäristöväittämiä koskeva sääntely on parhaillaan vahvassa muutoksessa, sillä EU:n komissio on antanut 22.3.2023 direktiiviehdotuksen koskien viherväittämiä."

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • …
  • 144
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top