Informaatiosota Ukrainassa: Näin mainos- ja PR-toimistot työskentelevät nyt
Ukrainan sota etenee paitsi maassa ja ilmassa, myös informaatiotilassa. Venäjä turvautuu manipulointiin mediassa ja sosiaalisissa verkostoissa.
Ukrainan sota etenee paitsi maassa ja ilmassa, myös informaatiotilassa. Venäjä turvautuu manipulointiin mediassa ja sosiaalisissa verkostoissa.
Entistä ekologisempi, vastuullinen valinta, vähemmän jätettä… Käteviä sanapareja, joilla vedota ympäristötietoisiin ostajiin. Mutta mitä ja millä perusteilla saa väittää?
Venäläinen tuomioistuin väittää Metan osallistuneen "ekstremistiseen toimintaan" – kielto ei koske WhatsApp-sovellusta.
Tutkimuksen mukaan 82 % suomalaisista antaa tukensa Venäjää kohtaan suuntautuville boikoteille.
Blogi | "Planeettamme ja hyvinvointimme kannalta isoimmat ongelmat, ilmastokriisi, luontokato ja eriarvoisuuden lisääntyminen, voidaan ratkaista kestävän liiketoiminnan keinoin."
Pakotteilla on suoria vaikutuksia useisiin Marketing Finlandin jäsenorganisaatioihin, mutta välillisiä vaikutuksia lähes kaikkiin.
Sankariansa-kirjan kirjoittaja ja paremman mainonnan matkasaarnaaja Thomas Kolster kertoo, miten mainostaja voi muuttaa maailmaa paremmaksi.
Kolme pohjoismaista sanomalehteä, Helsingin Sanomat, Dagens Nyheter ja Politiken alkaa julkaista venäjänkielisiä uutisia.
Kansainvälinen toimistoverkostomme EACA on julkaissut alustan, jonka kautta autetaan ukrainalaisia luovan alan tekijöitä ja länsimaisia yrityksiä kohtaamaan toisensa.