Netprofile ja Kurio finaaliin ICCO Global Awards -kisassa

Kansainvälisen ICCO Global Awards -kilpailun tuomaristo nosti Netprofilen finaaliin kuudessa kategoriassa.

Netprofilen yhteistyössä Helsinki Partnersin kanssa toteuttama 90 Day Finn -kampanja pääsi loppusuoralle sekä digitaalisen ja uuden median että tapahtumien, lanseerausten ja tempausten kategorioissa.

Etteplanin ja Netprofilen yhteistyö palkittiin finaalipaikalla parhaan B2B-kampanjan ja parhaan teknologiakampanjan kategoriassa.

Lisäksi Netprofilen Christina Forsgård ja Juha Frey pääsivät finaaliin sarjassa PR Leader of the Year ja Finnish Comms Awardsissa juuri palkittu Judit Vikman sarjassa Rising Star of The Year.

”Menestys viestintä- ja markkinointialan kansainvälisissä kilpailuissa on erinomainen osoitus siitä, että suomalaiset eturivin toimistot kilpailevat tasapäisesti maailman parhaiden kanssa. Pääsy maailman parhaita viestintätöitä palkitsevan ICCO Global Awards -kisan finaaliin jälleen kerran vahvistaa, että olemme onnistuneet tavoitteessamme suunnitella ja toteuttaa globaalisti voittavaa markkinointiviestintää”, sanoo Netprofilen toimitusjohtaja Juha Frey yrityksen tiedotteessa.

Netprofilen ohella suomalaisista toimistoista finaaliin ylsi Kurio, jonka yhteistyö Wärtsilä Energyn ja Greenhouse Communicationsin kanssa on mukana parhaan B2B-hankkeen kategoriassa.

Katso koko listaus finalisteista täällä.

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

five − three =