Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Menestystarinat

loka 12
#brändi #Hartwall #menestysresepti #Original Long Drink #strategia

Hartwall Original Long Drink – jo nimi velvoittaa

Hartwall Original Long Drink juhlii markkinajohtajana lonkeron 70-vuotisjuhlavuotta. Markkinoinnissa originaali tarina ja kansallinen tunnettuus on vahvuus, mutta historiaan ei voi jäädä kiinni.

loka 11
#Effie Awards Finland #gaala #ohjausryhmä #tuomaristo

Effie-tuomaristo 2022

Vuoden 2022 Effie Finland -kilpailun tuomaristossa on yhteensä 41 asiantuntevaa tuomaria. Kaksi tuomaristoa valitsee vuoden tuloksellisimmat markkinointikampanjat.

loka 6
#Cannes Lions #Festival of Creativity #luovuus #menestys

Cannes Lions – sinne pitää päästä

Cannes Lions on valtava mahdollisuus inspiroitua ja tasata näkemyksensä maailman kärjen kanssa, sillä valtava huipputöiden ja huipputekijöiden kohtaaminen ei voi olla vaikuttamatta.

syys 30
#A-lehdet #Kohinoor #live shopping #luovuus #Musti ja Mirri #myynti

Live shopping on nettishoppailun 2.0

Korona-aika karanteeneineen muutti ostoskäyttäytymisen pysyvästi. Kun kivijalkakauppaan ei päässyt, oli kivijalan tultava asiakkaan kotiin.

syys 15
#Cannes Lions Awards #kampanjat #LIONS Creativity Report #luovuus

LIONS Creativity Report 2022

Tuore LIONS Creativity Report 2022 kertoo mitä tarvitaan maailman parhaiden töiden toteuttamiseen sekä listaa parhaat luovat yritykset ja ihmiset.

elo 26
#Fiskars #Suomen arvostetuimmat brändit #Taloustutkimus

Suomen arvostetuimmat brändit 2022

Taloustutkimuksen Brändien arvostus -tutkimuksessa kärkeen sijoittui jälleen Fiskars.

kesä 23
#Cannes Lions #kestävä kehitys #sukupuutto #YK

Cannes Lions 2022: Dino julistaa leffateattereissa ympäri maailmaa, ettei sukupuuttoa kannata valita

Hashtagilla #dontchooseextinction merkitty kampanja haastaa ihmiset torjumaan katastrofeja välittömällä toiminnalla.

kesä 23
#Cannes Lions #Directors Guild #palkinto #pronssileijona

Cannes Lions 2022: tuotantoyhtiö Directors Guild toi Suomeen pronssileijonan

Porschelle tehty Drive2Extremes-työ palkittiin kategoriassa Film Craft. Directors Guild vastasi filmin Suomen kuvauksista.

kesä 20
#All-Ukrainian Advertising Coalition #SEK #Ukraina #Ukrainian Creative Stories

Ukrainian Creative Stories -kisan tulokset

Grand Prix -palkinto meni liettualaiselle työlle “The most important call”. Suomesta palkintoja saivat SEKin ja Zalandon "Dresscode Freedom" sekä Nykytunteen museon ja pääministerin toimiston Covid-19 -pandemiaan liittyvä "The Museum of Contemporary Emotions".

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • 18
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top