Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Menestystarinat

kesä 14
#hyväntekeväisyys #kouvolanlakritsi #Ukraina #vaikuttavuus #yhteisö #yhteisöllisyys

Jos haluat mennä nopeasti, mene yksin. Jos haluat mennä kauas, mene yhdessä

Blogi | "Yhteisöllisyyden ylivoimaa ovat ympäri maailmaa vahvistaneet kaikki ukrainalaisten auttamiseen osallistuneet ihmiset."

kesä 9
#ennakointi #kriisiviestintä #muutosviestintä #varautuminen #viestintätoimisto #Visit Åland

Viestintä on jatkuvaa varautumista

Viestintäkanavien määrä on räjähtänyt. Asiat tapahtuvat entistä nopeammin ja voivat eskaloitua kriisiksi. Yritysten on oltava hereillä ja seurattava tiiviimmin, mitä heistä viestitään perinteisessä ja sosiaalisessa mediassa.

kesä 7
#Grand One #kampanja #menestys #MIELI ry #virtuaalinen #Vuoden Huiput

Virtuaalivaikuttaja Myrsky putsasi palkintopöydän

Mitä kuuluu? -kampanjalla haluttiin puhutella suurta yleisöä ja viestiä, että mielenterveydestä voi ja pitää puhua.

kesä 6
#case #ennakointi #kriisiviestintä #Ukraina #viestintä

3 x case: viestinnän voimalla

Kolme menestyscasea: Brunnen Communications & Ähtäri Zoo | Netprofile & Visma Enterprise | Avidly & Kouvolan Lakritsi

touko 9
#filmituotanto #Guldägget #kilpailu #mainoselokuva

Suomalaisohjaaja toi kaksi kultaa Ruotsin Guldägget-kisasta

Markus Virpiön tekemät mainosfilmit voittivat kisan molemmat filmikategoriat.

huhti 7
#2021 #mainoselokuvat #voittajat #Voitto

Lidlin Puuseppä ja nukke valloitti sekä tuomariston että yleisön – Vuoden mainostaja on Kesko

Lidl Suomi voitti kilpailussa yhteensä neljä palkintoa, mukaan lukien Grand Prix’n mainoksella Puuseppä ja nukke. Mainoksen suunnitteli mainostoimisto Folk Finland ja tuotti Otto Tuotanto.

maalis 1
#mainoselokuvakilpailu #shortlista #Voitto

Voitto-mainoselokuvakilpailun finalistit on valittu

Mainostajista eniten töitä finaaliin sai Lidl Suomi (6). Tuotantoyhtiöistä eniten shortlistalle päätyi töitä Directors Guildilta (7) ja mainostoimistoista Folk Finlandilta (7).

helmi 17
#gaala #Grafia #luova suunnittelu #luovuus #shortlista #Vuoden Huiput

Vuoden Huiput 2021 -kilpailun shortlistalle 113 työtä

Luovan suunnittelun Vuoden Huiput 2021 -kilpailun shortlista on julkistettu. Palkinnot jaetaan gaalassa 28.4.2022.

helmi 10
#2021 #Effie Awards Finland #gaala #kampanjat #voittajat

Vuoden tuloksellisinta markkinointia palkittiin Effiessä – Bob the Robot nappasi Grand Effien lisäksi kultaa

Effie Awards Finland 2021: Bob the Robot nappasi Grand Effien lisäksi kultaa. IVALO Creative Agency voitti kaksi kultaa ja hopean.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • …
  • 18
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top