Jos haluat mennä nopeasti, mene yksin. Jos haluat mennä kauas, mene yhdessä
Blogi | "Yhteisöllisyyden ylivoimaa ovat ympäri maailmaa vahvistaneet kaikki ukrainalaisten auttamiseen osallistuneet ihmiset."
Blogi | "Yhteisöllisyyden ylivoimaa ovat ympäri maailmaa vahvistaneet kaikki ukrainalaisten auttamiseen osallistuneet ihmiset."
Viestintäkanavien määrä on räjähtänyt. Asiat tapahtuvat entistä nopeammin ja voivat eskaloitua kriisiksi. Yritysten on oltava hereillä ja seurattava tiiviimmin, mitä heistä viestitään perinteisessä ja sosiaalisessa mediassa.
Mitä kuuluu? -kampanjalla haluttiin puhutella suurta yleisöä ja viestiä, että mielenterveydestä voi ja pitää puhua.
Kolme menestyscasea: Brunnen Communications & Ähtäri Zoo | Netprofile & Visma Enterprise | Avidly & Kouvolan Lakritsi
Markus Virpiön tekemät mainosfilmit voittivat kisan molemmat filmikategoriat.
Lidl Suomi voitti kilpailussa yhteensä neljä palkintoa, mukaan lukien Grand Prix’n mainoksella Puuseppä ja nukke. Mainoksen suunnitteli mainostoimisto Folk Finland ja tuotti Otto Tuotanto.
Mainostajista eniten töitä finaaliin sai Lidl Suomi (6). Tuotantoyhtiöistä eniten shortlistalle päätyi töitä Directors Guildilta (7) ja mainostoimistoista Folk Finlandilta (7).
Luovan suunnittelun Vuoden Huiput 2021 -kilpailun shortlista on julkistettu. Palkinnot jaetaan gaalassa 28.4.2022.
Effie Awards Finland 2021: Bob the Robot nappasi Grand Effien lisäksi kultaa. IVALO Creative Agency voitti kaksi kultaa ja hopean.