Mainostajien Liiton on aika uudistua

 

Mainostajien Liitolla on jo yli 65 vuoden historia, ja näiden vuosien aikana liittomme on edunvalvonnan lisäksi onnistunut nostamaan mainonnan roolia Suomessa, koonnut alan keskeisen tiedon kaikkien saataville, kouluttanut lukuisia alan ammattilaisia sekä verkostoitunut myös kansainvälisten toimijoiden kanssa.

Yksi voimannäyttömme on ollut vuotuinen Mainontapäivä, joka vuosi toisensa jälkeen kokoaa saman katon alle yli 500 liiketoiminnan päättäjää sekä alan parhaat puhujat. Tästä kaikesta iso kiitos kuuluu viimeiset 16 vuotta Mainostajien Liittoa vetäneelle Ritva Hanski-Pitkäkoskelle. Hänen ansiostaan Mainostajien Liitto on vakiinnuttanut asemansa markkinoijien edunvalvojana.

Olemme siis vahvalla pohjalla nyt kun Mainostajien Liiton tulevaisuutta rakennetaan. Tarvitsemme uuden suunnan, joka palvelee jäseniämme digitalisoituneessa maailmassa, maailmassa joka on täynnä mahdollisuuksia ja jota eivät määrittele valtioiden rajat. Muutosta toteuttamaan olemme valinneet Riikka-Maria Lemmingin, jolla on vahva näyttö  liiketoiminnan kehityksestä, digitalisaatiosta sekä kansainvälistymisestä. Hallituksemme on luvannut Riikka-Marialle täyden tuen sekä mandaatin tehdä radikaalejakin muutoksia sekä toimintaan että organisaatioon. Myös me hallituksen jäsenet laitamme itsemme likoon muutoksen toteuttamisessa ja uuden strategian rakentamisessa. Yhdessä jäsenistön kanssa tavoitteemme on rakentaa etujärjestöstä edelläkävijä ja tuki myös pienemmille kasvuhakuisille yrityksille.

 

Tommi Rytkönen
puheenjohtaja

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

five − 2 =