Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Ihmiset & ajatukset

loka 9
#muutos #oppiminen #urapolku #verkosto

Urapolku: Suvituuli Tuukkanen, Verkkokauppa.com

"Ensinnäkin pitää huolehtia omasta hyvinvoinnista eikä edistää uraa sen kustannuksella. Emme voi antaa parastamme johtajinakaan, jos emme voi itse hyvin."

loka 5
#johtaminen #matalasuhdanne #sisäinen viestintä #strategia #viestintä

Sisäinen viestintä kannattelee turbulenssissa

Meneillään oleva matalasuhdanne aiheuttaa useille yrityksille monenlaisia haasteita. Kun jotkut porskuttavat ja takovat täysillä hurjaa tulosta, toiset kärsivät turbulenssissa.

syys 29
#investoinnit #kasvu #matalasuhdanne #strategia #talous

”Markkinoijat, näyttäkää että teillä on sisua. Ja käyttäkää sitä oikein”

Anne Korkiakosken mukaan pitää tunnistaa ne hetket, jolloin taistelut markkinaosuuksista käydään. "Kehnompina aikoina tehnyt markkinointi-investoinnit maksavat itsensä takaisin. Korkojen kera."

syys 19
#inspiraatio #luovuus #työelämä

Gavin Strange: Kuinka pysyä luovana ja antaa parasta itsestään

Aardman Animationin Gavin Strange vinkkaa, kuinka suunnittelijana ruokit luovuuttasi ja pidät samalla huolta itsestäsi.

kesä 15

Tekoäly kuuluu pian jokaisen viestintäosaajan työkalupakkiin

Tekoäly vyöryy viestintäalalle hurjaa vauhtia. Miksi sen käyttö kannattaa, miten siitä saa parhaan hyödyn irti ja miten välttää virheet ja karikot? Haastattelimme kolmea asiantuntijaa.

kesä 7
#AI #inhimillisyys #luovuus #tekoäly #tulevaisuus #uhkakuvat

Uuden alku – viekö tekoäly taivaaseen vai turmioon?

Tekoäly täydentää ihmistä ja tuo tekemiseen supervoimat, mutta mihin tämä kaikki tulee johtamaan? Kaksi tekoälyn ja markkinoinnin asiantuntijaa Jukka Niittymaa ja Mikko Kotila pohtivat, onko tämä uhka vai mahdollisuus.

kesä 2
#AI #ammatit #HR #tekoäly #tulevaiisuus #työelämä

Tekoäly nostaa ihmistaidot arvoon arvokkaimpaan

Luovan alan työpaikkoja se uhkaa ja alihankintaketjuja katkoo, mutta samalla avaa ammatillista kysyntää inhimillisyydelle. Luova ala on tekoälyn myötä jo muuttunut, ja on syntynyt kysyntää uudenlaiselle ammattiosaamiselle.

touko 31
#digimarkkinointi #mediatoimisto #urapolku #yrittäjyys

Urapolku: Teemu Neiglick

Urapolku | Omnicom Media Groupin Suomen toimitusjohtaja, KTM Teemu Neiglick opiskeli Kauppakorkeassa tietojärjestelmätieteitä ja verkkokauppamalleja. 1990-luvun lopussa hän rahoitti opintojaan tuntityöläisenä mediatoimiston ATK-tukena.

touko 25
#Global Marketer Week #konferenssi #vaikutamme #vastuullisuus

Global Marketer Week kokosi yhteen yli tuhat markkinoinnin ammattilaista

Vaikutamme | Global Marketer Week -tapahtuma on kansainvälinen markkinointijohdon tapahtuma, jonka järjestämisestä vastaa Marketing Finlandin kattojärjestö World Federation of Advertisers (WFA).

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 21
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top