Samsung Electronics laajentaa yhteistyötä Räikkösten kanssa

Minttu Räikkönen liittyy Samsung Galaxy -lähettiläiden joukkoon puolisonsa Kimin esimerkin innoittamana.

Minttu Räikkönen liittyy taitettavien älypuhelinten lähettilääksi tähdittämällä Samsung Electronics Nordicin uutta ”Flip vai Fold?” -kampanjaa Suomessa. Hänen aviomiehensä Kimi aloitti yrityksen brändilähettiläänä keväällä, joten yhteistyö jatkuu nyt kahden Räikkösen voimin.

Kampanja on osa isompaa pohjoismaista kokonaisuutta, jossa Mintun ja Kimin lisäksi ovat mukana muun muassa suomalaiset sukujuuret omaava ruotsalainen supermalli Elsa Hosk, tanskalainen huippujalkapalloilija Kasper Schmeichel sekä vaatesuunnittelija Anine Bing.

”Vahvana ja itsenäisenä naisena Minttu on täydellinen lisä Samsung-lähettiläiden joukkoon. Minttu edustaa aitoa Do What You Can’t -filosofiaa, jossa omien unelmien saavuttamiseksi uskalletaan heittäytyä, määrittää omia rajojaan uusiksi ja tehdä asioita, joita suurin osa ei tee”, sanoo Mika Engblom, Samsungin Suomen mobiililiiketoiminnan johtaja.

Yhteistyövideolla Minttu kertoo Räikkösen perheen tavoista käyttää teknologiaa ja antaa vinkkinsä hyvään somesisältöön. Julkaisuvapaan videon lopulla Minttu esittää myös Kimi-poseerauksen.

Mikä on brändilähettiläs?

Brändilähettiläs on vaikuttaja, esimerkiksi bloggaaja, some-vaikuttaja tai vaikkapa urheilija, joka kertoo yhteistyöyrityksen tuotteista tai palveluista yrityksen ulkopuolisin silmin seuraajilleen. Brändilähettilään arvo yritykselle on ennen kaikkea pitkäaikaisessa yhteistyössä: valittu vaikuttaja sitoutuu brändiin aivan eri tavalla, kuin ollessaan mukana yksittäisessä kampanjassa.

Lue  Otavamedian artikkeli brändilähettiläistä esimerkkeineen (caset Bio Luvil ja Clarion).

 

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *