joulu 15

Young Lions Finland 2026 – tulevaisuuden tekijöiden kasvualusta

Young Lions Finland on harvinainen tila luovalle ajattelulle. Se on paikka, jossa nuoret luovat tekijät pääsevät irrottautumaan arjen rakenteista ja näyttämään, mihin he todella pystyvät, kun ideat saavat syntyä vapaasti ja kunnianhimoisesti. Vuoden 2026 kilpailun ohjausryhmälle kyse ei ole vain yksittäisestä kisasta, vaan koko alan tulevaisuuden rakentamisesta.

joulu 9

YLF Blogi | Miten pikkuleijona syödään eli mitä kaksi kesää Cannes Young Lions -edustajana ovat opettaneet

Tässä kaksiosaisessa blogisarjassa vuoden 2025 Young Lions Finland Digital-kategorian voittajat Veera Paukku ja Emma Rinneheimo avaavat omista näkökulmistaan, millaista kilpaileminen Young Lionsissa on niin kansallisella kuin kansainvälisellä tasolla, mitä kilpailukokemus opetti sekä miksi Young Lionsiin osallistuminen kannattaa.

marras 21

Blogi | Markkinatutkimukset tulevaisuus – katsaus Esomar Congress 2025

Markkinatutkimusala elää murroksen vuosia, kun datan määrä kasvaa eksponentiaalisesti, tekoälyn kyvykkyys laajenee viikoittain ja asiakkaiden odotukset kohdistuvat entistä nopeampiin, tarkempiin ja liiketoimintalähtöisiin oivalluksiin. Esomarin vuosittainen kongressi kokoaa yhteen tutkimusammattilaiset, teknologia­kehittäjät ja yritysten insight-tiimit pohtimaan, miltä tutkimuksen tulevaisuus oikeasti näyttää. Kongressissa Prahassa oli paikalla yli 3000 asiantuntijaa ympäri maailman, Foodwestin tutkimusjohtaja Suvi Luoma kirjoitti katsauksen tapahtuman annissa.

marras 18

Blogi | Local Inventory Ads tuo kaivatun lisän hakukonemainontaan Suomessa

Blogissa s360:n Iiro Turkki esittelee, miten Local Inventory Ads -mainosformaatti tuo suomalaisille verkkokaupoille ja kivijalkamyymälöille uuden kilpailuedun yhdistämällä verkko- ja myymälämyynnin. Tämä Google Adsin ominaisuus kertoo käyttäjille tuotteiden saatavuudesta, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa myyntiä ilman lisäkustannuksia mainostajille.

loka 31

Blogi | Muutosvalmius kasvattaa yrityksen arvoa

Peräti 97 prosenttia kansainvälisistä johtajista pitää viestintää keskeisenä onnistumistekijänä muutoksessa, ilmenee PROI Worldwiden Transformation Readiness Index Study 2025 -tutkimuksesta. Tutkimus osoittaa selkeän yhteyden viestinnän laadun ja taloudellisen menestyksen välillä. Viestintätoimisto Kaiun toimitusjohtajat Katariina Ahonen ja Kasper Stenbäck avaavat tutkimustuloksia blogikirjoituksessaan.