marras 18

Blogi | Local Inventory Ads tuo kaivatun lisän hakukonemainontaan Suomessa

Blogissa s360:n Iiro Turkki esittelee, miten Local Inventory Ads -mainosformaatti tuo suomalaisille verkkokaupoille ja kivijalkamyymälöille uuden kilpailuedun yhdistämällä verkko- ja myymälämyynnin. Tämä Google Adsin ominaisuus kertoo käyttäjille tuotteiden saatavuudesta, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa myyntiä ilman lisäkustannuksia mainostajille.

loka 31

Blogi | Muutosvalmius kasvattaa yrityksen arvoa

Peräti 97 prosenttia kansainvälisistä johtajista pitää viestintää keskeisenä onnistumistekijänä muutoksessa, ilmenee PROI Worldwiden Transformation Readiness Index Study 2025 -tutkimuksesta. Tutkimus osoittaa selkeän yhteyden viestinnän laadun ja taloudellisen menestyksen välillä. Viestintätoimisto Kaiun toimitusjohtajat Katariina Ahonen ja Kasper Stenbäck avaavat tutkimustuloksia blogikirjoituksessaan.

elo 21

Blogi | Kun tarjouskanta kuivuu, tarkista nämä asiat myyntiprosessin alkupäästä

Myynti on yrityksen elinehto, mutta usein johtoryhmien pöydällä keskustellaan vain tarjouksista ja kaupoista — ei siitä, mitä myyntiprosessin alkupäässä oikeasti tapahtuu. Kun tarjouskanta kuivuu ja kauppakäyrä suuntaa alaspäin, syy löytyy usein prospektoinnin, kohdentamisen ja systemaattisen tekemisen puutteesta, kirjoittaa Get Sales Oy:n ja Get Leads Oy:n Pipa Thiel. Näillä vinkeillä hän haastaa yritykset terävöittämään myyntistrategiaansa, lisäämään systemaattisuutta ja rohkeutta prospektointiin sekä panostamaan siihen, että myyntiputken alkupäässä syntyy oikeaa liikettä.

elo 14

Blogi | Digipalvelulain edellyttämät muutokset palveluntarjoajille esteettömyyden ja saavutettavuuden näkökulmasta

Digitaalisten palvelujen tarjoamista koskeva laki (306/2019, digipalvelulaki) velvoittaa julkisen sektorin sekä osan yksityisen ja kolmannen sektorin organisaatioista noudattamaan saavutettavuusvaatimuksia. Uudet esteettömyys- ja saavutettavuusvaatimukset digitaalisiin palveluihin tulivat voimaan 28.6.2025.