Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Blogit

loka 13
#korona #Kotipizza #kriisi #Tommi Tervanen #verkkokauppa

Onni suosii valmistautunutta

Kotipizzan Tommi Tervasen blogikirjoitus koronakriisin opetuksista. Valmistatuminen, tiimityö ja hyvä yhteishenki ovat pohjustaneet onnistumisia.

loka 12
#strateginen viestintä #viestinnän mittaaminen #viestintä

Viestinnän mittaaminen pähkinänkuoressa

Pomosi pyytää raporttia organisaation viestinnästä…

loka 6
#markkinoija #markkinoinnin johtaminen #rohkeus #Tommi Laiho

Mistä tunnistaa poikkeuksellisen markkinoijan?

"Heille markkinointi on viihdettä, he ovat luovia toisinajattelijoita. Heitä yhdistää aito halu tehdä toisin, rikkoa sääntöjä ja muuttaa markkinaa."

loka 6
#CMO #digimarkkinointi #markkinointijohtaja

Miljoonan diili viidenkympin Linkkarimainonnalla

Yrityksessä uskallettiin kokeilla, ja markkinointia suunniteltiin yhdessä myynnin ja yritysjohdon kanssa.

loka 5
#markkinointi #podcast #viestintä

Miten aloittaa yrityspodcast?

Nykyään yhä useammat yritykset ja…

syys 14
#markkinointi #saavutettavuus #viestintä

Saavutettavuus tukee yhtiön vastuuta asiakkaille, työntekijöille ja sijoittajille

Saavutettavuus tarkoittaa erinomaista digitaalista käyttäjäkokemusta.…

syys 11
#Pitritta Seppälä #some #sosliaalinen media #strategia

Sosiaalisen median strategiset suunnitelmat ja niiden merkitys

Onnistunut some on kolmen kauppa: strategista suunnittelua, viestintää somessa ja jatkuvaa kehittämistä tuloksista oppien.

syys 7
#markkinointi #viestintä

Mikset sä haluu?

Tavoitteet ohjaavat toimintaa. Haasteelliset tavoitteet…

elo 31
#digitaalinen liiketoiminta #korona #ostokäyttäytyminen #verkkokauppa

Digitaalinen myynti ja markkinointi koronan jälkeen

Tuoreen selvityksen mukaan yritysjohtajat kokevat verkkokaupan olevan vain pieni osa koronan vauhdittamaa digitaalisen myynnin murrosta.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • …
  • 35
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top