Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Blogit

touko 29
#brand purpose #koronavirus #Timo Suokko

Usko, toivo ja rakkaus – uuden alun eväät

Yritysten on syytä arvioida kykyään kirkastaa, toteuttaa ja kehittää omaa merkitystään ympäröivälle yhteiskunnalle.

touko 27
#investoinnit #koronavirus #taantuma #uusi normaali

Rakenna brändisi nyt, koska se on tehokasta ja edullista

Aiemmat kriisit ovat osoittaneet, että brändien markkinaosuudet jaetaan niiden aikana uusiksi ja että kriisistä selviävät parhaiten ne, jotka markkinoinnin vähentämisen sijaan lisäävät panostuksia.

touko 25
#Jukka-Pekka Joensuu #luopuminen #rohkeus #uudistuminen

Uudistuminen vaatii rohkeutta luopua

Rohkeus luopua tarkoittaa monesti rohkeutta uudistua, muuttaa omia ajatusmalleja ja toimintaperiaatteita ja sitä kautta kehittyä.

touko 13
#coronavirus #first-party data #interactive #Qualifio

How do marketers keep engaging their communities during the COVID-19 crisis? 

Interactive marketing serves the objectives of collecting customer data and improving engagement through impactful digital experiences.

touko 5
#digitaalisuus #evoluutio #Kai Virtanen #koronavirus #rutiinit

Käsien pesu – ketterä kokeilu vai uusi normaali?

Mitkä digitaaliset rutiinit edistävät hyvinvointiasi vastaavasti kuin käsien pesu?

huhti 29
#sponsorointi #tapahtumat

Merkityksellisiä asiakassuhteita sponsoroinnilla

Sponsorointi on tehokas keino tavoittaa kohdeyleisö merkityksellisten kokemusten kautta.

huhti 21
#ajatusjohtaja #asiantuntija #media #näkyvyys

Näin pääset alasi ajatusjohtajaksi

Ajatusjohtajuus voi tuoda merkittävää medianäkyvyyttä, jonka arvoa on vaikea mitata rahassa.

maalis 31
#digimarkkinointi #koronavirus #ohjelmallinen ostaminen

Coronavirus and the digital advertising ecosystem

Brands already catering to the ‘sofa-surfers’ will most likely not be in too much trouble and might even see an increase in sales. Brands that are traditionally offline will likely innovate new online products in an effort to adapt to this new way of living.

maalis 27
#Kai Virtanen #koronavirus #poikkeamatilanne #rutiinit #strategia

Kuinka poikkeamatilanteet muotoilevat rutiineja 2020-luvulla?

Menestyvä yritys ymmärtää poikkeamatilanteissa ihmisen muuttuvaa käyttäytymistä, yksilönä ja ryhmässä. Ihmisten rutiinien rakentamisen menetelmät perustuvat alitajuisien käyttäytymismallien ohjaamiseen.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • …
  • 33
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top