Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Luovuus

touko 21
#Cannes Lions #festivaali #luovuus #passi #tapahtumat

Hae maksutonta festivaalipassia Cannes Lionsiin – Marketing Finland tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden yhdelle markkinointipäättäjälle

Festival Representative Guest -passilla pääset osallistumaan Cannes Lions International Festival of Creativity -tapahtuman koko viikon viralliseen ohjelmaan ja saat suoran kosketuksen siihen, miten luovuus, teknologia ja data rakentavat tulevaisuuden markkinointia.

touko 8
#Cannes Lions #luovuus #markkinoinri #tapahtumat
Riikka-Maria Lemminki
Riikka-Maria Lemminki

Marketing Finland Cannes LIONS -tapahtumassa 2025 – inspiroivaa ohjelmaa ja verkostoitumista

Marketing Finland on viidettä kertaa mukana kesällä 2025 järjestettävässä Cannes LIONS -tapahtumassa tarjoamassa kumppaneidensa kanssa tasokasta maksutonta ohjelmaa.

helmi 21
#animaatio #inspiraatio #luovuus #videopeli

Gavin Strange: Inspiraation lähteitä

Gavin Strange kertoi loppuvuodesta MRKTNG-lehdelle, mitkä ovat häntä innostaneita musiikin, elokuvan, animaation ja markkinoinnin teoksia.

loka 19
#case #opinnäytetyö #opiskelijat #rekrytointi #tulevaisuuden tekijät

Tulevaisuuden tekijät – case Jobly

"Ammattikorkeakoulun opintojaksolla markkinoinnin tulevaisuuden tähtipelaajaksi." Case Jobly.

loka 11
#Cannes Lions #creativity #LIONS Creativity Report #luovuus

LIONS Creativity Report 2023

LIONS Creativity Report 2023 listaa Cannes Lions -kisamenestyksen perusteella maailman parhaat luovat toimistot ja brändit.

loka 10
#ilmiö #inspiraatio #kampanja #luovuus #taide

Sir John Hegarty: Inspiraation lähteitä

Legendaarisia kampanjoita brändeille kuten Levi's, Lego, and Audi luonut Sir John Hegarty haluaa osoittaa kuinka luovuus voi parantaa ihmisten elämää ja yritysten tehokkuutta. Lue hänen inspiraation lähteistään.

loka 9
#Cannes Lions #data #huumori #luovuus #teknologia

Näkökulma: mitä kotiin viemisinä Cannes Lionsista?

"Kaveriksi kannattaa ottaa tekoäly, data ohjaa valintoja, luottamukseen panostaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin, tuoreita näkökulmia kaivataan."

syys 20
#brändi #historia #kulttuuri #kulutuskäyttäytyminen #mainoselokuva #spotti

Nämä mainokset ja mainostajat muistetaan – markkinointialan toimijat kokosivat mainoselokuvien helmet

Markkinointialan neljä toimijaa päätti alkuvuodesta 2023 tarkastella kotimaisen mainoselokuvan historiaa ja samalla ennakoida sen tulevaisuutta. Mainoselokuvien helmet ovat nyt katsottavissa.

tammi 27
#luovatyöelämä2030 #luovuus #parempityöelämä

Mistä on luova organisaatio tehty?

"Luovuusmatkan ensimmäinen askel on tunnistaa luovuuden potentiaali sekä sen tiellä olevat häiriötekijät. Luovuutta on kaikkialla organisaatiossasi ja parhaimmillaan se on osa jokaisen työyhteisön jäsenen työtä."

  • 1
  • 2
  • 3
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top